Funkce provede transformaci posunutím v zadaném směru
Možnosti zadání:
vector + distance
Směr posunutí je dán vektorem, vzdálenost určuje hodnota Distance.
1st P/N + 2nd P/N (vec P1 P2) + distance
Směr posunutí je dán vektorem určeným zadanými body, vzdálenost určuje hodnota Distance.
1st P/N + 2nd P/N + 3rd P/N (v P1 P2 x v P1 P3)
Směr posunutí a velikost je dána vektorem, který je vektorovým součinem dvou vektorů - P1P2 a P1P3.
Transformované entity:
UZLY - pouze změna souřadnic uzlů aktuální sítě v případě sítě typu NOSNÍK a
vybrané množině uzlů obsahující právě jeden uzel - vytvoření transformovaného
objektu pro vytvoření sítě typu NOSNÍK
HRANY - vytvoření transformovaného objektu pro vytvoření sítě typu SKOŘEPINA
STĚNY - vytvoření transformovaného objektu pro vytvoření sítě typu OBJEM