Transformace natočení

Upozornění:Aktuální síť bude přepsána
Makro-funkce:TR_TURN,vx,vy,vz,x,y,z,deg,rad,ax vx,vy,vz = vektor osy; x,y,z = bod na ose; deg=otočení [°], rad = radiální posun, ax = axiální posun

Funkce provede transformaci natočením kolem osy o zadaný úhel

Možnosti zadání:

  1. vector + 1st P/N (axis) + angle
    Osa otáčení je dána vektorem a bodem, kterým prochází. Úhel natočení je dán hodnotou Angle.
  2. vector + 1st P/N (axis) + 2nd P/N + 3rd P/N (angle)
    Osa otáčení je dána vektorem a prvním bodem, kterým prochází. Úhel natočení je dán druhým a třetím bodem.
  3. 1st P/N + 2nd P/N + 3rd P/N (axis) + angle
    První a druhý bod určují směrový vektor osy, třetím bodem osa prochází. Úhel natočení je dán hodnotou Angle.

Transformované entity: