Hlášení chyb

Ostatní chyby

    Hlášení chyb posílejte prostřednictvím systému Mantis návod zde30.6.06

    a. Do hlavičky hlášení vyberte ze seznamu, kterého systému a které jeho části se hlášení chyby týká.
    (urychlí to řešení problému, protože se snadněji a rychleji dostane příslušnému pracovníkovi OIS)

    b. Dále vyplňte výskyt problému, typ a kategorii hlášení.

    c. Do hlavičky hlášení napište stručný popis problému (opět pro přidělení problému příslušnému odpovědnému pracovníkovi).

    d. Do těla hlášení popište, jak jste se k dané chybě dostali.
  • Co jste chtěli provést a jak jste postupovali
  • Jaké klávesy / tlačítka jste před zobrazením chyby stiskli
  • Jaký filtr, výběrové kriterium bylo před chybou zadáno
  • Ostatní informace o procesech, které chybě předcházely

    e. Do hlášení přiložte "naskenovanou" obrazovku obsahující chybovou hlášku či situaci, která se vztahuje k zaslanému hlášení.
    Postup pro "skenování" obrazovky pro uživatele iFIS zde.
    Postup pro "skenování" obrazovky pro uživatele ELANOR GLOBAL je zde.
    Případně připojte kontakt, na kterém je vás možné zastihnout pro případ zjištění dalších informací.