Hlášení chyb
Tisky
- FIS
Při spuštění tiskové sestavy se neotevře nové webové okno se sestavou, případně jen problikne.
Je nutné upravit nastavení Internet Exploreru na příslušném PC.
Postup pro kontrolu a úpravu IE uvádíme zde.
Pokud po úpravě všech uvedených nastavení tisky stále nejsou v provozu,
zašlete mail na fis@ssc.cas.cz s uvedením čísla tiskové sestavy a čísla ústavu.
- ELANOR GLOBAL
Při spuštění tiskové sestavy se nenačte tiskárna (zobrazí se místo ní znak "?").
Proveďte kompletní odhlášení ze systému EG a vzdálené plochy přes tlačítko start - odhlásit a opět se znovu přihlaště do vzdálené plochy a pak do systému. Pokud i přes opětovné přihlášení problém s tisky trvá, zašlete informaci mailem na fis@ssc.cas.cz s uvedením čísla ústavu.