Obsah:
|
Výzkumná studie |
Kontrolované učení ve starším věku Controlled learning in older age Karolína Horáková, Hana Štěpánková, Miloslav Kopeček, Ondřej Bezdíček
|
Metodické studie |
Psychometrické charakteristiky dotazníku
SHALOM u starší české populace SHALOM questionnaire psychometric characteristics of elderly Czech population Rafał Marciniak, Jan Šerek, Kateřina Sheardová, Dan Hudeček, Jakub Hort
|
Nové metody
k diagnostice negativních symptomů u schizofrenie:
Clinical Assessment Interview for Negative Symptoms
(CAINS) – ověření základních psychometrických
vlastností české verze New methods for diagnostics of
negative symptoms in schizophrenia: Clinical Assessment Interview for
Negative Symptoms (CAINS) – validation of psychometric properties of
the Czech version Kristýna Hosáková, Lucie Viktorová, Martin Lečbych
|
Raschova analýza krátké formy
Bussova-Perryho dotazníku
agresivity na podkladě dat
od českých adolescentů A Rasch Analysis of
The Buss-Perry Aggression Questionnaire – Short Form:
An evidence from Czech adolescents sample Jiří Kožený, Lýdie Tišanská, Ladislav Csémy
|
Slovenská adaptácia dotazníka na hodnotenie
schizotypových čŕt osobnosti Schizotypal Personality
Questionnaire Slovak adaptation of the Schizotypal
Personality Questionnaire
Martina Chylová, Martin Marko, Jozef Dragašek, Matúš Virčík, Rastislav Rovný,
Veronika Roháriková, Jana Murínová, Barbora Cimrová, Stanislav Katina,
Igor Riečanský
|
Předběžná sdělení
|
Žít a nechat být: nevhodné chování
vysokoškoláků s důrazem na akademické prostředí Live and let live: inappropriate
behaviour of university students
in academic environment Jana Vrbová
|
Diskuse |
Model rozhodovania založený na rozpoznaní:
od pôvodu k implikáciám The recognition-primed decision
model: from origins to implications Martin Sedlár
|