Obsah:
|
Výzkumné studie |
Specifické
procedurální výukové obtíže jako možná příčina
dyslexie Specific procedural learning
difficulties as a possible explanation
of dyslexia Lenka Krejčová,
Luděk Stehlík,
Zuzana Bodnárová
|
Výzkumná studie |
Čítanie a alexia u slovensky hovoriacich
pacientov s Alzheimerovou chorobou Reading and alexia in patients
with Alzheimer,s disease Júlia Čunderlíková,
Jana Marková,
Mária Králová,
Zsolt Cséfalvay
|
Štruktúra
jazykovo-kognitívnych schopností u detí s narušeným
vývinom reči predškolského veku The structure of language-cognitive
abilities in children with specific language impairment in pre-school
age Ivana Miklošová,
Marína Mikulajová,
Martin Jakubek
|
Výzkumné studie |
Normatívne
presvedčenia, postoje ku konzumácii alkoholu
a konzumácia alkoholu u slovenských vysokoškolákov Normative beliefs, attitude toward
alcohol use and alcohol use among Slovak university students
Monika Brutovská,
Oľga Orosová,
Ondrej Kalina
|
Metodické studie |
Faktorová validita a reliabilita
slovenskej verzie FACES IV u adolescentov Factorial validity and reliability
of the Slovak version of the F ACES
IV in adolescents
Gabriela Šeboková,
Erika Jurišová,
Marta Popelková,
Jana Uhláriková,
Marta Zaťková
|
Přehledové studie |
Rodičovský konflikt
a adaptační potíže dětí: význam komunikace s dítětem
po konfliktu Parental conflict and adaptation
problems in children: the meaning
of communication with a child after
the conflict
Martina Kotková,
Lenka Lacinová
|
Diskuse |
Všímavosť ako metóda rozvoja racionality? Mindfulness as a method of development of rationality? Marek Jurkovič
|