Obsah:
|
Výzkumné studie |
Behaviorální, emoční a sociální potíže dyslektických dětí během školní docházky (7–15 let) – longitudinální výzkum Behavioral, emotional and social difficulties of dyslexic children during school attendance (7–15 years old) – longitudinal research Lucie Foltová, Šárka Portešová, Lubomír Kukla
|
Struktura české verze Jeffersonského dotazníku empatie (JSPE-HP) The structure of the Jefferson Scale of Physician Empathy in Czech physicians Jiří Kožený, Lýdie Tišanská
|
Autenticita jako prediktor sociálního bezpečí u tureckých univerzitních studentů Authenticity as a predictor of social safeness in Turkish university students Seydi Ahmet Satici, Recep Uysal, Ahmet Akin
|
Absence symptomů deprese u dětí po léčbě nádorového onemocnění: posttraumatický rozvoj, nebo represivně adaptivní styl? Absence of depressive symptoms in childhood cancer survivors: Posttraumatic growth or repressive adaptive coping style? Irena Komárková, Marek Blatný, Martin Jelínek, Tomáš Kepák
|
Přehledové studie |
Schémy na rozhraní kognitívnej, klinickej na pozitívnej psychológie Schemas on the border between cognitive, clinical and positive psychology Jana Kordačová
|
Předběžná sdělení |
Morfologická informace a mentální zpracování souvislé řeči v češtině Morphological information in the mental processing of connected speach in Czech Pavel Šturm, Jan Volín
|