Obsah:
|
Výzkumné studie |
Stereotypy, morální normy a zobecněná předsudečnost Stereotypes, moral norms and
generalized prejudice Karel Hnilica, Veronika Bartušková
|
Mobbing of nurses: prevalence, forms and psychological consequences in the Moravian-Silesian region Výskyt, formy a psychické souvislosti
mobbingu u všeobecných sester
v Moravskoslezském kraji Radka Kozáková, Radka Bužgová,
Renáta Zeleníková
|
Metodické studie |
České normy pro revidovaný Reyův auditorně-verbální test učení (RAVLT) pro populaci starších osob Czech normative study of the
revised Rey Auditory Verbal Learning
Test (RAVLT) in older adults Zuzana Frydrychová, Miloslav Kopeček, Ondřej Bezdíček, Hana Štěpánková Georgi
|
Přehledové studie |
Nuda v edukačním kontextu: teoretické konceptualizace a výzkumné metody Boredom in educational settings:
theoretical conceptualisations and
research methods Isabella Pavelková, Denisa Urbanová
|
Předběžná sdělení |
Morality stereotype content scale (MSCS): Rasch analysis and evidence of validity Škála obsahu mravních stereotypů
(MSCS): Raschova analýza a doklad
validity Pablo Sayans-Jiménez, Isabel Cuadrado Guirado,
Andrea Blanc Molina, Jorge Ordóñez-Carrasco,
Antonio Rojas Tejada
|
Attachment styles and emotion regulation in students of pedagogical and non-pedagogical studies Styly attachmentu a emoční regulace
u studentů pedagogických
a nepedagogických oborů Simona Prosen, Helena Smrtnik Vitulić
|
Z klinické praxe |
Kognitivní dysfunkce u deprese Cognitive dysfunction in depression Eva Češková, Hana Přikrylová Kučerová
|