Obsah:
|
Výzkumné studie |
Metakognice u předškolních dětí –
indikátory a vývojové a sociálně-vzdělávací rozdíly
Metacognition in preschool children
– indicators, developmental and socio-educational differences Mia Maric, Marija Sakac
|
Diurnálne preferencie, spánkové návyky a
študijná úspešnosť univerzitných študentiek Diurnal preferences, sleep habits and study success of university students Eva Škorvagová
|
Metodické studie |
Parametry krátkého symptomatického inventáře BSI -18 u českého reprezentativního
souboru Parameters of the Brief Symptom
Inventory-18 (BSI-18) in Czech
representative sample
Lýdie Tišanská, Jiří Kožený, Ladislav Csémy
|
Geriatrická
škála deprese (GDS-15): Česká normativní studie Geriatric Depression
Scale (GDS-15): Czech normative study Radek Heissler, Markéta Červenková, Miloslav Kopeček, Hana Georgi
|
Replikačné štúdie v psychológii:
pojednanie o dvoch dôležitých otázkách Replication studies in psychology:
a discourse on two important
issues Pavol Kačmár, Matúš Adamkovič
|
Přehledové studie |
Vědomá zkušenost a kde ji hledat Conscious experience and where
to find it
Marek Havlík, Jiří Horáček
|
Předběžná sdělení |
Pojetí kontaktního rodičovství
v České republice: tematická analýza The conception of attachment parenting
in the Czech Republic: thematic analysis Veronika Hanáčková, Zuzana Masopustová
|
Stereotyp tvárovej atraktivity u slovenskej adolescentnej populácie Facial attractiveness stereotyping in
the Slovak adolescent population
Beata Žitniaková Gurgová, Lenka Ďuricová
|