Obsah:
|
Metodické studie |
Reyova-Osterriethova komplexní figura ve vztahu k rozumovému nadání a úrovni matematických schopností u dětí z třetích až pátých ročníků základních škol Rey-Osterrieth Complex Figure
in relation to intellectual giftedness
and level of mathematical abilities
in children of the third to fifth grades
of elementary school
Veronika Krčová, Šárka Portešová, Hynek Cígler
|
Přehledové studie |
Předpoklady a metody dialogického výzkumu v psychoterapii Předpoklady a metody dialogického výzkumu v psychoterapii Petr Doležal, Michal Čevelíček
|
Současné modely, testy a metodologické aspekty měření impulzivity v psychologii a psychiatrii Current models, tests and
methodological aspects of impulsivity
measuring in psychology
and psychiatry
Pavla Linhartová, Tomáš Kašpárek
|
Předběžná sdělení |
Zvládání u dětí a dospívajících po léčbě onkologického onemocnění a jeho vztah k výskytu depresivní symptomatologie Coping in childhood cancer survivors
and its relationship to depressive
symptomatology
Tereza Blažková, Marek Blatný, Martin Jelínek, Veronika Koutná, Tomáš Kepák
|
Subjektívne príčiny a psychologické dôsledky chudoby: prehľadová štúdia Subjective causes and psychological
consequences of poverty: an overview
Josef Džuka, Peter Babinčák, Monika Kačmárová,
Gabriela Mikulášková, Marcel Martončik
|
IT zamestnanci na Slovensku
a nové formy práce: dopad
na pracovno-rodinné hranice
a pracovno-rodinnú rovnováhu
Slovak it-employees and new ways of working: impact on work-family borders and work-family balance Denisa Fedáková, Lucia Ištoňová
|