Obsah:
|
Výzkumné studie |
Stereotypy a morální legitimizace sociální stratifikace Stereotypes and
moral legitimization of social stratification Karel Hnilica, Veronika Francová, Tereza Komárková, Irena Smetáčková
|
Metodické studie |
Psychometrické vlastnosti
české verze Osobnostního inventáře pro DSM-5: vnitřní konzistence, validita a rozlišovací schopnost nástroje Psychometric properties of the Czech version of the Personality Inventory
for DSM-5: internal consistency, validity and discrimination capacity of
the measure Karel D. Riegel, Marek Preiss, Albert Kšiňan, Jiří Michalec, Dita Šamánková, Pavel Harsa
|
Přehledové studie |
Rodinná paměť Family memory Irena Sobotková
|
Význam rodiny v procesu akulturace The importance of family in acculturation process Lenka Malá, Lenka Šulová
|
Vývoj konceptu procedurálnej spravodlivosti
a jej súčasné postavenie v sociálnej psychológii The concept of the procedural justice development and its
current position in social psychology Denisa Rovenská
|
Předběžná sdělení |
Rola žiaka pri
šikanovaní a jej súvislosti s percipovanou sociálnou
oporou The role of a pupil in bullying and
its relation to percieved social support Iveta Schusterová, Mária Dědová, Vladimír Dočkal
|
Diskuse |
Odpověď na článek „Test kresby ľudskej postavy,
typológia kresby ako možná interpretačná paradigma Response to the paper ”Test of human figure drawing, drawing
typology as possible interpretation paradigm“ Hynek Cígler
|
Reakcia na „Odpověď na článek Test kresby
ľudskej postavy, typológia kresby ako možná interpretačná
paradigma“ H. Cíglera
Rudolf Fábry
|