Obsah:
|
Výzkumné studie
|
Metakognitívny monitoring pri
riešení verbálnych a neverbálnych úloh u detí predškolského
veku Metacognitive monitoring in
preschool children when solving
verbal and nonverbal tasks Kamila Urban, Oľga Zápotočná
|
Metodické studie
|
Česká verze
Shiromovy a Melamedovy škály vyhoření
Czech version of the Shirom Melamed Burnout Measure Radek Ptáček, Jiří Raboch, Vladimír Kebza, Iva Šolcová, Martina Vňuková,
Jaroslav Hlinka, Jaroslav Košťál, Pavel Harsa, Šimon Strakatý
|
Metodické studie
|
Šikana na pracovišti: reliabilita a validita českého
překladu revidované verze dotazníku negativních
aktů – NAQ-R Bullying at work: Reliability and
validity of the Czech version of the
Negative Acts Questionnaire–Revised Panajotis Cakirpaloglu, Jan Šmahaj, Simona Dobešová Cakirpaloglu, Martin Zielina
|
Metodické studie
|
Uniformné odlišné fungovanie položiek
(DIF) u mužov a žien v Eysenckovom osobnostnom
dotazníku: porovnanie troch metód analýzy Gender uniform dif ferential item
functioning (DIF) in Eysenck
Personality Questionnaire: comparison
of three analysis methods Michal Kohút, Peter Halama
|
Přehledové studie
|
Rozdíly v duševním zdraví mezi ne-heterosexuály
a heterosexuály: přehledová studie Differences in mental health between
non-heterosexuals and heterosexuals:
a review study Michal Pitoňák
|
Vizuální percepce
a její narušení u schizofrenního onemocnění – přehledová
studie Visual perception and its impairments
in schizophrenia – summary article
Martin Paštrnák, Aneta Dorazilová, Mabel Rodriguez
|
Z klinické praxe
|
Právne a etické otázky v poradenskej
a psychoterapeutickej práci s deťmi a adolescentmi Legal and ethical aspects of child and
adolescent counseling and therapy Hana Smitková, Lucia Lenická
|