Zahlavi

Výběrová řízení

03. 02. 2023
Ústav fyzikální chemie J. Heyrovského AV ČR, v. v. i. vyhlašuje výběrové řízení na pozici Grantový referent / Grantová referentka.

Ústav fyzikální chemie J. Heyrovského, v. v. i. hledá zaměstnance na pozici  Grantový specialista/specialistka.

Jsme veřejná výzkumná instituce, zaměřená na základní a aplikovaný výzkum v oblasti fyzikální chemie. Nabízíme prostor pro vlastní rozvoj, kreativitu a příležitost k realizaci nejen na vědeckých pozicích.

Do našeho týmu Grantové kanceláře hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici Grantový/á specialista/specialistka.

Kancelář grantů a rozpočtů poskytuje zaměstnancům ÚFCH JH podporu ve fázi před udělením grantu: informuje, vzdělává a připravuje rozpočty návrhů projektů spolu s vědci. V průběhu projektu spravuje rozpočet a čerpání projektů jednotlivých poskytovatelů řešitelům z naší instituce. A v neposlední řadě připravuje podklady k závěrečným finančním zprávám na konci roku a konci projektu.

V našem rozvíjejícím se týmu najde uplatnění juniorní uchazeč s chutí se učit, stejně jako kandidát se zkušenostmi v grantové oblasti zejména v rámci výzev Akademie věd ČR.

Náplň práce:

  • Asistence při přípravě grantových rozpočtů návrhů projektů a příprava podkladů
  • Kontrola jednotlivých rozpočtů návrhů projektů
  • Tvorba rozpočtů pro získané/přidělené granty od různých poskytovatelů
  • Tvorba a kontrola smluv k přiděleným grantovým projektům
  • Kontrola čerpání jednotlivých projektů v souladu s pravidly poskytovatele
  • Zajištění administrativních kroků grantového systému a do něj vložených projektů
  • Přímá komunikace s vědeckými pracovníky/pracovnicemi a spolupráce s administrátory/administrátorkami

Požadujeme:

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
  • Přesnost a pečlivost
  • Velmi dobrou znalost MS Office (excel – vzorce a tabulky) a uživatelskou znalost (word a power point),
  • Schopnost pracovat samostatně i v týmu
  • Kreativní a proaktivní přístup
  • Velmi dobrá orientace v textu
  • Dobré vyjadřovací a komunikační dovednosti slovem i písmem v AJ na úrovni B1 – certifikát nepožadujeme
  • Flexibilitu, schopnost rychle se učit, odolnost vůči stresu
  • Schopnost vysvětlit problematiku
  • Schopnost empatie

Výhodou:

  • Alespoň základní právní povědomí (pro práci se smlouvami)
  • Účetní povědomí (podvojné účetnictví)
  • Zkušenosti s projektovou administrativou
  • Přehled o národním a/či mezinárodním grantovém prostředí (poskytovatelé, druhy projektů apod.)
  • Zkušenosti z akademického prostředí, případně ze zahraničí
  • Znalost účetního systému (nejlépe HEILIOS INUVIO)

Nabízíme:

  • Prostor pro vlastní rozvoj a kreativitu
  • Rozmanitou práci
  • Mezinárodní prostředí
  • Kontinuální vzdělávání, jazykové kurzy
  • Pracovní smlouvu na 1 rok s možností prodloužení
  • Finanční ohodnocení odpovídající kvalifikaci a zkušenostem
  • Flexibilní pracovní dobu, možnost občasné práce z domova
  • 5 týdnů dovolené a 3 sick days
  • Pracoviště Praha 8, v blízkosti metra Ládví
  • Příspěvek na stravování ve formě stravenek
  • Další zaměstnanecké výhody (příspěvky pro zaměstnance i rodinné příslušníky po 1. roce zaměstnání)

Termín nástupu: Ihned nebo dle dohody.

Své CV a motivační dopis zasílejte na adresu: kariera@jh-inst.cas.cz


Uzávěrka přihlášek: 03. 03. 2023

Dovolujeme si Vás informovat, že zasláním odpovědi na inzerát poskytujete příslušnému správci své osobní údaje, a to za účelem realizace výběrového řízení a uzavření pracovní smlouvy nebo dohody (DPP, DPČ) ohledně Vámi vybrané pozice. Toto zpracování Vašich osobních údajů bude prováděno na právním základě splnění smlouvy dle 6 odst. 1 písm. b) obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). Vaše osobní údaje budou zpracovávány pouze v nezbytném rozsahu a pouze po dobu trvání výběrového řízení na danou pozici. Zpracování Vašich osobních údajů bude dostatečně zabezpečeno, Vaše osobní údaje nebudou bez Vašeho souhlasu předávány třetím osobám. V souladu s příslušnými právními předpisy Vás informujeme, že máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku proti zpracování a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.