Zahlavi

Výběrová řízení

20. 02. 2023
Ústav pro českou literaturu AV ČR, v. v. i. vyhlašuje výběrové řízení na pozici IT VÝVOJÁŘ/KA do oddělení Česká literární bibliografie..

Náplň práce:

  • Vývoj a údržba softwarových nástrojů pro potřeby výzkumné infrastruktury Česká literární bibliografie (ukázka stávajících skriptů k nahlédnutí na Githubu; stávající databáze k dispozici zde či zde);
  • administrace a vývoj stávajících aplikací (knihovní systémy VuFind a KOHA);
  • podíl na výzkumných aktivitách a projektech ČLB včetně možné spolupráce na mezinárodních projektech.

 

Minimální požadavky:

  • Alespoň základní znalost jednoho z následujících jazyků: Python, PHP, popř. JavaScript, CSS a skriptování v bash;
  • alespoň základy práce s OS Linux a platformou Github;
  • základní orientace v databázových systémech a zpracování formátů JSON a XML;
  • základní znalost regulárních výrazů;
  • pečlivost, svědomitost, samostatnost, schopnost týmové práce;
  • ochota učit se novým věcem.

 

Výhodou:

  • Pokročilejší znalost některého/některých z výše uvedených jazyků;
  • zkušenost s prací s knihovnickými daty (formáty MARC21 či MARCXML);
  • znalost práce s knihovnickými systémy či zkušenost s jejich administrací (zejména VuFind, popř. Aleph a KOHA);
  • zkušenosti s projekty z oblasti digital humanities;
  • angličtina na úrovni potřebné pro dokumentaci skriptů.

 

Nabízíme:

  • Flexibilní pracovní podmínky – pružná pracovní doba, možnost práce z domova;
  • místo výkonu práce na akademickém pracovišti v centru Prahy u Masarykova nádraží;
  • 5 týdnů dovolené a 3 dny zdravotního volna (sick day) za rok;
  • příspěvek na stravování a příspěvek ze Sociálního fondu (penzijní připojištění, Flexi Pass,…);
  • možnost dalšího vzdělávání (jazykové kurzy AV);
  • přátelský pracovní kolektiv;
  • slevy na knihy v knihkupectví Academia;
  • možnost ucházet se o služební ubytování v zařízeních Akademie věd ČR;
  • možnost umístění předškolních dětí v dětských skupinách Akademie věd ČR.

 

Mzdové ohodnocení:

  • 50–70 000 Kč dle individuálních schopností a zkušeností.

 

Pracovní podmínky:

  • Nástup ideálně od 1. 4. 2023;
  • pracovní smlouva do 31. 12. 2023 s možností prodloužení;
  • výše pracovního úvazku 1,0 nebo dle domluvy možnost zkráceného úvazku.

Přihlášky obsahující strukturovaný životopis a motivační dopis zašlete na e-mail kariera@ucl.cas.cz.

Uzávěrka přihlášek: 13. 3. 2023

 

ÚČL AV ČR, v. v. i., si vyhrazuje právo pozvat k osobnímu pohovoru pouze vybrané kandidátky/kandidáty i právo žádnou z kandidátek/kandidátů nevybrat.

           

           

Kontaktní osoba:

Marie Kopecká

kopecka@ucl.cas.cz

+420 222 828 199, +420 731 823 569

           

ÚČL má zpracovanou vlastní OTM-R politiku a je držitelem ocenění HR Award.

Další informace ohledně průběhu výběrového řízení a zaměstnání v ÚČL najdete na webu: https://ucl.cas.cz/informace-pro-uchazecky-a-uchazece/.

Odpovědí na tento inzerát či zasláním vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů Ústavu pro českou literaturu AV ČR, v. v. i., dáváte souhlas ke zpracování vašich osobních údajů v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů 2016/679 (GDPR). Tento souhlas lze po skončení výběrového řízení kdykoli písemně odvolat.


Uzávěrka přihlášek: 13. 03. 2023

Dovolujeme si Vás informovat, že zasláním odpovědi na inzerát poskytujete příslušnému správci své osobní údaje, a to za účelem realizace výběrového řízení a uzavření pracovní smlouvy nebo dohody (DPP, DPČ) ohledně Vámi vybrané pozice. Toto zpracování Vašich osobních údajů bude prováděno na právním základě splnění smlouvy dle 6 odst. 1 písm. b) obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). Vaše osobní údaje budou zpracovávány pouze v nezbytném rozsahu a pouze po dobu trvání výběrového řízení na danou pozici. Zpracování Vašich osobních údajů bude dostatečně zabezpečeno, Vaše osobní údaje nebudou bez Vašeho souhlasu předávány třetím osobám. V souladu s příslušnými právními předpisy Vás informujeme, že máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku proti zpracování a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.