Zahlavi

Výběrová řízení

17. 07. 2023
Archeologický ústav AV ČR, Praha, v. v. i. vyhlašuje výběrové řízení na pozici Referent/ka THS – evidence majetku, registr smluv a veřejných zakázek, cestovní příkazy.

Archeologický ústav AV ČR, Praha, v. v. i. (ARÚ) se specializuje na profesionální archeologický výzkum a zasahuje do všech oblastí studia archeologických pramenů u nás i v zahraničí. Naše činnost je prováděna v rámci odborných týmů, složených z jednotlivců a menších skupin seskupených k řešení konkrétních projektů. Spektrum činností týmů vychází z dlouhé tradice, moderních vědeckých přístupů a úspěšností projektových žádostí. Vedle základního výzkumu směřují aktivity odborných týmů také do oblasti aplikovaného výzkumu a popularizace vědy. ARÚ spravuje největší oborovou knihovnu v ČR a zpřístupňuje ji odborníkům, studentům i širší veřejnosti. Od roku 1953 je ARÚ součástí Akademie věd. Archeologický ústav s více než 150 zaměstnanci sídlí v historické budově v centru Prahy na Malé Straně a má několik pracovišť (Praha – Letenská, Pražský Hrad, Kutná Hora a další).
Pro doplnění našeho týmu hledáme kolegyni/kolegu na pozici
Referent/ka THS – evidence majetku, registr smluv a veřejných zakázek, cestovní příkazy
Chceme neustále zlepšovat kvalitu našich služeb pro naše zaměstnance a projektové týmy a poskytovat jim profesionální servis. Pro doplnění našeho týmu Technicko-hospodářské správy (THS) přivítáme člověka, který hledá velmi pestrou administrativní práci, má proaktivní přístup při řešení své agendy a výstupy, na které je vždy stoprocentní spolehnutí a pro kterého je důležitá dobrá atmosféra v týmu, spolupráce s ostatními a bezvadná komunikace. Nabízíme zajímavou, různorodou a flexibilní práci v příjemném a klidném prostředí v centru Prahy na zkrácený úvazek.
Náplň práce:
• samostatné vedení agendy spojené s evidencí, zařazováním a vyřazováním majetku – v rámci této agendy provádění inventarizace napříč odděleními
• podpora agendy veřejných zakázek – aktivní komunikace s právním oddělením i zadavateli, uveřejňování informací o veřejných zakázkách v rámci příslušných informačních systémů, koordinace a shromažďování potřebných dokumentů a náležitostí souvisejících s veřejnými zakázkami, zabezpečování evidence veřejných zakázek a veškeré související dokumentace
• vedení agendy registru smluv – administrace podkladů, zveřejňování smluv v Registru smluv, vedení interní evidence a archivu smluv, úzká spolupráce a komunikace s účtárnou a projektovým oddělením
• zpracovávání agendy tuzemských i zahraničních cestovních příkazů – komunikace se zaměstnanci ohledně zpracování a vyúčtování cestovních příkazů, spolupráce s účtárnou, proaktivní spolupráce na automatizaci cestovních příkazů a na přechodu a implementaci nového EIS
• práce v systémech Verso a iFIS

Jaké zkušenosti, znalosti a dovednosti jsou pro nás důležité:
• min. SŠ vzdělání, ideálně ekonomického směru
• minimálně 2 roky praktických zkušeností na obdobné pozici – orientace v agendách podpory veřejných zakázek, cestovních příkazů, popř. evidence majetku
• uživatelská znalost MS Office a alespoň základní znalost angličtiny
• zodpovědnost, pečlivost a spolehlivost, nadšení pro administrativu
• nebojíte se automatizace procesů a implementace nového EIS
• jste člověk, který je proaktivní, baví ho komunikace, je organizačně schopný a samostatný v řešení úkolů
• týmová spolupráce a dobrá atmosféra v týmu je pro Vás stejně tak důležitá, jako pro nás

Co nabízíme:
• stabilní zaměstnání na pracovní smlouvu na částečný úvazek (30 hod. týdně)
• zajímavé finanční ohodnocení, 13. plat a možnost dalších odměn
• klidné pracoviště v centru Prahy s možností flexibilního rozvržení pracovní doby (pružná pracovní doba, HO po zaučení dle dohody)
• pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
• adaptace do pozice, podpora dalšího vzdělávání, osobního rozvoje, vč. jazykového vzdělávání
• zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené + 5 dnů zdravotního volna, měsíční příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu, benefity ze sociálního fondu
• nástup možný ihned
• pozice je vhodná pro rodiče na/po MD/RD

Pokud Vás naše pozice zaujala, zašlete nám svůj motivační dopis (ten je pro nás také důležitý) a strukturovaný životopis, na e-mailovou adresu: kazdova@arup.cas.cz. Odpověď od nás určitě obdržíte.

Zasláním svého životopisu souhlasíte, že Vaše osobní data poskytnutá Archeologickému ústavu AV ČR, Praha, v. v. i. (ARÚ) budou zpracována v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679 a budou použita výhradně pro účely výběrového řízení na uvedenou pozici Referent/ka THS uchovávány po dobu nezbytně nutnou, tj. po dobu výběrového řízení na pozici Referent/ka THS.


Uzávěrka přihlášek: 15. 08. 2023

Dovolujeme si Vás informovat, že zasláním odpovědi na inzerát poskytujete příslušnému správci své osobní údaje, a to za účelem realizace výběrového řízení a uzavření pracovní smlouvy nebo dohody (DPP, DPČ) ohledně Vámi vybrané pozice. Toto zpracování Vašich osobních údajů bude prováděno na právním základě splnění smlouvy dle 6 odst. 1 písm. b) obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). Vaše osobní údaje budou zpracovávány pouze v nezbytném rozsahu a pouze po dobu trvání výběrového řízení na danou pozici. Zpracování Vašich osobních údajů bude dostatečně zabezpečeno, Vaše osobní údaje nebudou bez Vašeho souhlasu předávány třetím osobám. V souladu s příslušnými právními předpisy Vás informujeme, že máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku proti zpracování a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.