Zahlavi

Výběrová řízení

25. 01. 2024
Archeologický ústav AV ČR, Praha, v. v. i. vyhlašuje výběrové řízení na pozici Specialist/ka veřejných zakázek a registru smluv.

Chceme neustále zlepšovat kvalitu našich služeb pro naše zaměstnance a projektové týmy a poskytovat
jim profesionální servis. Pro doplnění našeho týmu Technicko-hospodářské správy (THS) přivítáme
člověka, který hledá pestrou a zodpovědnou práci, má proaktivní přístup při řešení své agendy a výstupy,
na které je vždy stoprocentní spolehnutí, a pro kterého je důležitá dobrá atmosféra v týmu, spolupráce
s ostatními a bezvadná komunikace stejně tak, jako pro nás. Nabízíme zajímavou, různorodou a flexibilní
práci v příjemném a klidném prostředí v centru Prahy na zkrácený úvazek.

Náplň práce:
• Administrace a koordinace agendy veřejných zakázek (VZ) (dle zákona č. 134/2016 Sb.)
- nastavení pravidel a procesů v rámci této agendy
- aktivní komunikace s externím právním oddělením a zadavateli VZ
- administrativa spojená s VZ malého i velkého rozsahu - koordinace a shromažďování
potřebných dokumentů a náležitostí
- uveřejňování informací o veřejných zakázkách v rámci příslušných informačních systémů
- zodpovědnost za interní evidenci veřejných zakázek (čerpání, průběh, archivace) a
veškerou související dokumentaci, kontrola dodržování zákonných lhůt
- spolupráce a komunikace s příslušnými odděleními (např. projektové oddělení, finanční
oddělení) při zpracování a zajištění vlastního průběhu veřejných zakázek
• Vedení agendy registru smluv
- administrace podkladů, zveřejňování smluv v Registru smluv, vedení interní evidence a
archivu smluv, úzká spolupráce a komunikace s účtárnou a projektovým oddělením

Jaké zkušenosti, znalosti a dovednosti jsou pro nás důležité:
• min. SŠ vzdělání
• praktické zkušenosti z veřejnými zakázkami a registrem smluv
• orientace v problematice veřejných zakázek dle zákona č. 134/2016 Sb. a v pravidlech pro
výběrová řízení v rámci projektů financovaných ze Strukturálních fondů EU
• uživatelská znalost MS Office
• samostatnost a proaktivita – nečekáte, až se úkol či problém vyřeší či vám ho někdo zadá, ale
proaktivně hledáte možnosti a řešení rád/a věci proaktivně nastavujete a přicházíte s nápady,
jak je dělat lépe.
• zodpovědnost, pečlivost a spolehlivost - na vaše výstupy je vždy spolehnutí, svoje úkoly řešíte
pečlivě a s důrazem na detail.
• nadšení pro administrativu a organizaci – jste, člověk, který má rád přehled, ve věcech má
systém a řád, rád/a tento systém nastavujete a hledáte řešení, jak dělat věci efektivněji.
• výborné komunikační schopnosti – víte, že schopnost domluvit se a zkoordinovat a sdílet
důležité informace a spolupracovat s ostatními je pro tuto pozici klíčem.

Co nabízíme:
• stabilní zaměstnání na pracovní smlouvu na poloviční úvazek
• zajímavé finanční ohodnocení, 13. plat a možnost dalších odměn
• práce na zajímavých projektech a veřejných zakázkách (např. investiční projekty z OP JAK)
malého i velkého rozsahu
• samostatnost
• klidné pracoviště v centru Prahy s možností maximálního flexibilního rozvržení pracovní doby a
práce z domu
• pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
• podpora dalšího vzdělávání, osobního rozvoje, vč. jazykového vzdělávání
• zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené + 5 dnů zdravotního volna, měsíční příspěvek na
stravování formou stravenkového paušálu, benefity ze sociálního fondu
• nástup možný ihned

 

Pokud Vás naše pozice zaujala, zašlete nám svůj motivační dopis (ten je pro nás také důležitý) a
strukturovaný životopis, na e-mailovou adresu: kazdova@arup.cas.cz. Odpověď od nás určitě obdržíte.


Uzávěrka přihlášek: 25. 02. 2024

Dovolujeme si Vás informovat, že zasláním odpovědi na inzerát poskytujete příslušnému správci své osobní údaje, a to za účelem realizace výběrového řízení a uzavření pracovní smlouvy nebo dohody (DPP, DPČ) ohledně Vámi vybrané pozice. Toto zpracování Vašich osobních údajů bude prováděno na právním základě splnění smlouvy dle 6 odst. 1 písm. b) obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). Vaše osobní údaje budou zpracovávány pouze v nezbytném rozsahu a pouze po dobu trvání výběrového řízení na danou pozici. Zpracování Vašich osobních údajů bude dostatečně zabezpečeno, Vaše osobní údaje nebudou bez Vašeho souhlasu předávány třetím osobám. V souladu s příslušnými právními předpisy Vás informujeme, že máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku proti zpracování a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.