Výzva k podání nabídky pro veřejnou zakázku malého rozsahu

Výzva k podání nabídky pro veřejnou zakázku malého rozsahu na dodávku v souladu se zákonem 137/2006 Sb

Výzva k podání nabídky pro veřejnou zakázku malého rozsahu na dodávku

v souladu se zákonem 137/2006 Sb

pro účely projektu Resurrected Treasure (Instrumentarium for the Historical Photography Fund Processing), reg. Č. A/CZ0046/2/0016, podporovaného Finančním mechanismem EHP a Norska s příspěvkem státního rozpočtu České republiky, prostřednictvím Fondu pro podporu výzkumu Národního vzdělávacího fondu, o.o.s. zadávaná výzvou více zájemcům.

Výzva k podání nabídky pro veřejnou zakázku malého rozsahu na dodávku ke stažení zde.

I. Zadavatel:

Ústav dějin umění AV ČR, v.v.i. Husova 4 110 00 Praha 1 IČ: 68378033

DIČ: CZ68378033 Kontaktní osoba Jiří Roháček, rohacek@udu.cas.cz, +420 221183399

II. Předmět zakázky

Server v rack provedení pro zpřístupnění databází historické fotografie včetně operačního systému. CPU: 2x QuadCore, f=2.40GHz, FSB=1066MHz, L2cache=8MB RAM: 10GB, PC3-10600 CL9 Raid controller: SATA/SAS, RAID1, 0, 1E, min. 16x HDD

HDD: SAS|SATA min. 6x 500GB na 7,2 krpm plus min. 2x 146GB na 10krpm NIC: min. 2x Ethernet 10/100/1000 Vzdálená správa: min. na úrovni iLO, DRAC, RSAII, IMM, apod. s plně funkčním managementem Napájení: min. 2x HotSwap zdroj Support a záruka:min 3 roky on-site, 24x7, 24h fixtime Windows Server Std. 2008 Windows Server ExtrnConn 2008 min. 20 ks Windows Server CAL 2008 User CAL

III. Termín a místo plnění zakázky

Dodavatel je povinen plnit v termínu podle odst. V. od obdržení uzavření smlouvy. Místem plnění je sídlo zadavatele zakázky.

IV. Podmínky realizace

Nabídku může podat jakákoliv fyzická nebo právnická osoba. Právnická nebo fyzická osoba nemůže zakázku získat pokud: a) je jejich společnost v konkurzu nebo likvidaci, přistoupila k vyrovnání s věřiteli, pozastavila obchodní činnost, je účastníkem soudního nebo jiného řízení ve výše uvedených záležitostech nebo je v jakékoli analogické situaci vyplývající ze stejného postupu stanoveného v národní legislativě nebo předpisech; b) byla pravomocně odsouzena za porušení zákona v souvislosti se svou podnikatelskou činností; c) dopustila se vážného profesionálního provinění, které může zadavatel jakkoli prokázat; d) nesplnila finanční závazky vztahující se k platbě sociálního pojištění nebo daní, vzniklé na základě zákonů země, v níž provozuje obchodní činnost, nebo zákonů země zadavatele, případně země, v níž bude realizována smlouva; e) byla pravomocně odsouzena za podvody, korupci, členství ve zločinecké organizaci nebo jinou nelegální činnost, která poškozuje obchodní zájmy České republiky a Evropských společenství; f) závažným způsobem porušila smlouvu nebo nedodržela smluvní ustanovení v rámci jiného řízení o zadávání veřejné zakázky.

Zájemci a uchazeči o zakázku musí učinit přísežné prohlášení, že nespadají do žádné z výše uvedených kategorií. Toto prohlášení musí být součástí jejich nabídky. Chybějící prohlášení povede k vyloučení uchazeče z dalšího hodnocení.

V. Vymezení úlohy realizátora a způsob provádění zakázky

Doprava zboží a instalace jsou zahrnuty v ceně zboží. Požadované zařízení bude dodáno nejpozději do 21 dnů od uzavření smlouvy.

VI. Termín a podání nabídky

Termín doručení nabídky je do 9. července 2010 do 12:00. Uchazeči o dodávku mohou nabídku zaslat doporučeně nebo osobně doručit na adresu zadavatele. Obálka musí být označena v levém horním rohu heslem „Projekt Ressurected Treasure - NEOTEVÍRAT“ Dále musí být obálka opatřena na spoji razítkem uchazeče a označena názvem a sídlem uchazeče, který nabídku předkládá. Všechny listy nabídky musí být očíslovány a jednotlivé listy pevně spojeny nerozebíratelným způsobem a podepsány osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Nabídka musí být předložena v českém jazyce.

VII. Náležitosti cenové nabídky

Limitní cena dodávky je 210 000 včetně DPH. Cenová nabídka musí obsahovat a) cenu zakázky bez DPH, b) cenu zakázky včetně DPH. Cena nabídky musí být uvedena v CZK a musí obsahovat všechny poplatky, případně cla.

VIII. Platební podmínky

Úhrada plnění bude provedena bezhotovostním převodem v CZK na základě účetních/daňových dokladů vystavených zadavateli se splatností 14 dnů po převzetí dodávky bez vad a nedodělků zadavatelem v souladu se smlouvou o dodání zboží. Součástí účetního/daňového dokladu musí být dodací list podepsaný v místě plnění kontaktní osobou.

IX. Další zadávací podmínky

Smluvní vztah mezi zadavatelem a vítězným uchazečem bude upraven kupní smlouvou. Zadavatel se dohodne s uchazečem na znění kupní smlouvy a vybraný uchazeč je povinen poskytnout součinnost při uzavírání smlouvy tak, aby tato smlouva byla uzavřena v co nejkratším čase od doručení oznámení o přidělení zakázky, nejpozději však do 7 dnů. Součástí smlouvy musí být závazek dodavatele poskytnout nezbytné informace týkající se dodavatelských činností orgánům provádějícím audit a kontrolu grantu Resurrected Treasure (e.č. A/CZ0046/2/0016) a projektu CZ 0046 FM EHP a NORSKA (zástupci Ministerstva financí ČR, pověření zástupci zemí EHP a/nebo Norska), uchovat dokumentaci související s realizací zakázky a účetních/daňových záznamůpodobu10letodukončenítohotoaprojektu,tj.minimálnědo31.12.2020a poskytnoutpodkladypro monitorovací zprávu o průběhu realizace realizace té části grantu a projektu, na které se podílejí. V případě, že vybraný uchazeč odmítne uzavřít se zadavatelem smlouvu, uzavře zadavatel smlouvu s uchazečem, který se umístil jako další v pořadí.

Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit zadávací řízení bez udání důvodu. Předložené nabídky nebudou vráceny.

X. Hodnocení nabídek

Nabídky budou hodnoceny komisí určenou zadavatelem bezprostředně po termínu pro odevzdání nabídek. Včas a řádně předložené úplné nabídky splňující formální požadavky vyhodnotí výběrová komise zadavatele dle následujících kritérií: a) nabídková cena na zboží 65% b) záruční a servisní podmínky, technická podpora 35%.

Praha 22. 6. 2010

Prof. PhDr. Lubomír Konečný ředitel ÚDU AV ČR v.v.i.

Poslední aktuality

Archiv novinek