Rodinův rukopis se vyvinul v nezaměnitelný a provokativní rys všech soch, které vytvořil, a stal se metaforou sochařovy osobnosti obestřené vypjatým erotismem. David Getsy sleduje zacházení s materiálem jako zdrojem tohoto mýtu a ukazuje jak se tímto způsobem tvorby přenášela do díla sochařova osobnost. Getsy vyjde ze své nové knihy Rodin: Sex and the Making of Modern Sculpture a rozšíří dosavadní debatu na toto téma o často přehlížené mramorové sochy 20. století, které nesou neočekávané a rozporné stopy Rodinova stylu.
David J. Getsy je profesorem dějin umění na School of the Art Institute of Chicago. Kromě zmiňované knihy o Rodinovy je autorem brilantního výkladu britského sochařství Body Doubles: Sculpture in Britain, 1870–1905 (Yale 2004). Je editorem antologie Editor, Sculpture and the Pursuit of a Modern Ideal in Britain, c.1880-1930, British Art and Visual Culture Since 1750: New Readings (2004).