CVVM SPOUŠTÍ VLASTNÍ CALL CENTRUM

Vloženo dne:
16.04.2012
CVVM jako výzkumné oddělení Sociologického ústavu AV ČR, v.v.i., rozšiřuje své služby. Vedle zavedeného standardního F2F dotazování nabízíme nyní také realizaci telefonických průzkumů ve svém vlastním call centru.
Hlavním cílem CVVM je především odborná kvalita.

Ta je v našem call centru zajišťována zavedením nejmodernějších technologických prostředků, vysokým nasazením při plnění individuálních potřeb každého klienta, pečlivým výběrem zkušených pracovníků a stálou přímou kontrolou při samotném dotazování. Proto Vám můžeme nabídnout rychlá a kvalitní data, na která se budete moci spolehnout.

 

call_centrum

 

CALL CENTRUM CVVM má 11 operátorských stanovišť,

což je počet zabezpečující individuální přístup nejen ke každému operátorovi, ale také ke každému klientovi. Zároveň nám to umožňuje plné nasazení při řešení projektů. Při tomto počtu pracovníků si také můžeme dovolit zaměstnávat jen ty nejlepší a nejvýkonnější operátory, kterým komunikace s lidmi nečiní žádné problémy. Při jejich výběru se zaměřujeme nejen na jejich schopnosti, ale také na interpersonální vlastnosti a odolnost v problémových situacích. Každý operátor prochází osobním pohovorem a důkladným proškolením v softwaru a zároveň ještě zvlášť ke každému projektu. U operátorů upřednostňujeme dlouhodobou spolupráci. I tímto zajišťujeme, že kvalita práce našich operátorů je na nejvyšší úrovni.

 

Pomocí dvou supervizorů zajišťujeme přímý dohled nad prací operátorů, a to vizuálně a přímým náslechem. Nedílnou součástí naší práce je automatická kontrola nastavených kvót a následná logická kontrola dat. Přímé vkládání dat zamezuje nebezpečí vzniku chyb v průběhu přepisu. Díky neustálému monitoringu operátorů a vícestupňové kontrole celého procesu výzkumu jsme schopni odhalit i sebemenší případný problém, okamžitě jej řešit a Vám tak nabídnout po všech stránkách kvalitní a spolehlivá data.

Velkou výhodou pro klienty vyžadující operativní informace je také fakt, že při telefonickém dotazování jsou průběžná data okamžitě k dispozici v jakékoliv fázi výzkumu. Klientům, vyžadujícím pro zodpovězení různorodých strategických otázek různé techniky sběru dat, pak standardně nabízíme také paralelní či samostatnou realizaci výzkumů technikami osobního dotazování nebo kvalitativními metodami.

 

Věříme, že uspokojíme Vaše náročné požadavky a odpovíme na Vaše otázky ohledně názorů lidí a ostatních společností. Znát názory ostatních může být v každém oboru velkým přínosem.

V případě otázek, nebo máte-li zájem o vypracování nabídky, nás neváhejte kontaktovat.


Kontaktní osoba: Mgr. Jana Nováková
telefonní číslo: 210 310 592
email: jana.novakova@soc.cas.cz


Cenu a harmonogram projektu Vám sdělíme na požádání. Cena závisí na velikosti vzorku, délce dotazníku a cílové skupině. Zároveň ji ovlivní případné dodání databáze z Vaší strany.

verze pro tisk seznam všech článků
www odkazy