Hlavním úkolem je administrativní podpora zástupce ředitele pro technické otázky a Oddělení služeb a zásobování, které zajišťuje provoz a údržbu areálu. Pozice zahrnuje různorodou administrativní činnost. Jedním z prvních úkolů bude spolupráce při přechodu na jednotný software pro správu nemovitostí. Prostřednicvím tohoto softwaru bude následně vedena svěřená agenda.
Náplň práce:
- Příprava dokumentů včetně dopisů, interních sdělení, zápisů, atd. z ručně psaných kopií a diktátů
- Vedení svěřené dokumentace
- klíčové hospodářství
- odpadové hopodářství
- pravidelné revize
- technická dokumentace
- PO,BOZP
- Zpracování podkladů pro projekty
- Objednávání údržbových, opravářských a revizních prací
- Komunikace s ostatnímí odděleními
Požadujeme:
- Min. SŠ vzdělání s maturitou, vhodné i pro absolventy VŠ
- komunikativnost, spolehlivost, aktivitu, loajalitu, samostatnost a důslednost
- logické a analytické myšlení, smysl pro pořádek
- kvalitní uživatelská znalost práce s PC
- znalost AJ
Výhodou dále je:
- znalost ekonomických, databázových a CAD softwarů
- orientace v oboru facility
- řidičské oprávnění skupiny B
Nabízíme:
- přátelské pracovní prostředí
- odpovídající platové ohodnocení
- možnost osobního rozvoje
- 5 týdnů dovolené
Místo výkonu práce:
Ústav fotoniky a elektroniky AV ČR, v.v.i.
Chaberská 57
182 51 Praha 8
V případě, že Vás nabízená pozice oslovila, zašlete svůj aktuální životopis na
.