Kniha analyzuje kognitivní způsoby, jimiž se děti ve raném věku (3–10 let) vztahují k literatuře, a to především k epice. Výsledkem je studie, která dosud v českém kontextu chyběla: studie, která staví spíše na kognitivních než na psychologizujících či psychoanalytických přístupech a která má i praktický dopad. Může napomoci učitelům na základní škole, ale i rodičům uvědomit si, co se děje v hlavách jejich dětí při setkání s literaturou.
Previous
Next
V. kongres světové literárněvědné bohemistiky (III)
Ve dnech 29. 6. – 4. 7. 2015 se v Praze konal pátý ročník celosvětového...
V. kongres světové literárněvědné bohemistiky (II)
Ve dnech 29. 6. – 4. 7. 2015 se v Praze konal pátý ročník celosvětového...
V. kongres světové literárněvědné bohemistiky (I)
Ve dnech 29. 6. – 4. 7. 2015 se v Praze konal pátý ročník celosvětového...