Archiv zpráv
2016 (24)
Srpen (2)
Červenec (3)
Červen (1)
Květen (8)
- Oborová publikační výkonnost výzkumných pracovišť v ČR
- Speciální akce: 2016 OECD Survey on the Czech Republic
- Public lecture: The Overeducation Crisis in the Middle East
- Konference "Celoživotní ekonomické dopady mateřství"
- Public lecture: The Knowledge Capital of Nations
- Podpora rodin s dětmi prostřednictvím daňově dávkového systému
- Dopad daní a dávek na příjmovou nerovnost a relativní chudobu v ČR
- Podpora školek je výhodná pro všechny
Duben (3)
Březen (3)
Únor (3)
Leden (1)
2015 (32)
Listopad (4)
Říjen (4)
Září (4)
Srpen (1)
Červenec (2)
Červen (2)
Květen (3)
Duben (5)
Březen (2)
Únor (5)
2014 (12)
Prosinec (1)
Září (1)
Srpen (1)
Červenec (1)
Červen (2)
Květen (3)
Březen (3)
2013 (17)
Prosinec (3)
Listopad (2)
Říjen (2)
Září (1)
Červen (1)
Květen (3)
Duben (2)
Březen (1)
Únor (1)
Leden (1)
2012 (12)
Prosinec (1)
Listopad (1)
Říjen (1)
Září (2)
Srpen (1)
Červen (1)
Květen (1)
Duben (1)
Březen (1)
Únor (2)
2011 (9)
Prosinec (1)
Říjen (1)
Srpen (1)
Červenec (2)
Květen (2)
Duben (1)
Únor (1)
Zprávy
Učení mučení?
Studie think-tanku IDEA autorů Miroslavy Federičové a Daniela Münicha využívá mezinárodního šetření PISA 2012 a zkoumá spokojenost žáků ve školách.
Z analýzy vyplývá, že ve světovém průměru se téměř 80 % žáků ve škole cítí šťastně. Česká republika se však v žebříčku pohybuje až na těch nejnižších pozicích s 63% spokojeností. Obliba školy a učení klesá s postupem do vyšších ročníků a nižší oblibu vykazují spíše chlapci. Discussion paper je ke stažení zde.