Co Vám můžeme nabídnout?
-
Poradenskou pomoc s prováděním spisové služby v organizaci.
Pokud nevíte co s papíry a jakým způsobem optimalizovat spisovou službu nabízíme vyškolené odborníky, kteří Vám pomohou situaci zvládnout a zpřehlednit. Vyhotovíme studii, jakým způsobem vést spisovou službu, jak pečovat o fyzické a elektronické dokumenty, jak správně písemnosti evidovat, systematizovat, uložit a provést skartační řízení a písemnosti předat do příslušného archivu. Naši pracovníci zajistí, že všechny úkony budou splňovat platnou legislativu.
-
Vyhotovení spisových plánů a řádů
Adekvátní správa písemností organizace vyžaduje existenci spisového plánu a řádu. Tato vnitřní norma je bezpodmínečně nutná pro správný chod instituce protože explicitně popisuje oběh dokumentů a jejich klasifikaci do jednotlivých spisových tříd s přiřazením skartačních lhůt. Řádně vypracovaný spisový plán a řád umožní instituci kvalitní orientaci v písemnostech, uchrání ji před ztrátou dokumentů a případným právním postihem.
-
Provedení skartačního řízení
Naši pracovníci za Vás provedou výběr dokumentů v rámci skartačního řízení podle platných zákonných norem a vyhlášek a ve spolupráci s příslušným státním archivem.
-
Školení v oblasti spisové služby
Současná doba klade stále větší nároky na profesionální správu dokumentů. Organizace se často potýkají s nedostatkem zaškoleného personálů a v důsledku toho mohou vznikat instituci i materiální a finanční ztráty. Nabízíme příslušná školení, která budou zaměřena na platnou legislativu v oblasti archivnictví a spisové služby, zajištění správného chodu spisové služby od zaevidování dokumentu až po jeho zařazení do skartačního řízení. Certifikovaná školení jsou určena jak pro pracovníky státní a veřejné správy, odborníky z oblasti archivnictví, knihovnictví, tak i pracovníky v soukromém sektoru a jiné zájemce.
Vedle obecných školení v problematice spisové služby nabízíme rovněž školení v práci s elektronickým systémem spisové služby pro veřejnou správu (systém typu open-source).
- Přednáškovou činnost jiným subjektům
Výhody outsourcingu
- Zajištění všech zákonem předepsaných požadavků
- Poskytnutí odborných znalostí a zkušeností
- Garance kvalifikovaného provedení práce
- Kvalitní a bezpečné skartační řízení
- Zajištění ochrany dokumentů před neodbornou a neoprávněnou manipulací
- Úspora provozních a investičních nákladů
- Úspora času
Nevýhody in-house řešení
- Časová náročnost nastavení optimálních řešení a provedení odborné práce
- Vázanost lidských zdrojů
- Požadavky na odbornou erudici a zkušenosti zaměstnanců
- Riziko neznalosti problematiky
Ceník
Ceny se upravují podle počtu bm (běžných metrů), množstevní slevy.
Fyzická příprava skartačního řízení | 160 – 190 Kč za hodinu práce |
Evidence, třídění a uspořádání dokumentů ve firemní spisovně | 450 – 1100 Kč za 1 bm |
Metodika | 500 až 700 Kč za 1 hodinu práce |
Poradenství a školení | 800 Kč až 1100 Kč za 1 hodinu práce |
Zpracování písemností (soupis a třídění) | 400 až 750 Kč/bm |
Zařazení písemností ve spisovně | 150 Kč/bm |
Skartační plán a řád | 2 000 až 10 000 Kč/ks |
Skartace písemností | 150 až 250 Kč/bm |
Doprava | 12 Kč/km |
Uvedené ceny jsou bez 20% DPH
Kontakt
spisovka@mua.cas.cz
tel. +420 286 010 114