Kniha analyzuje kognitivní způsoby, jimiž se děti ve raném věku (3–10 let) vztahují k literatuře, a to především k epice. Výsledkem je studie, která dosud v českém kontextu chyběla: studie, která staví spíše na kognitivních než na psychologizujících či psychoanalytických přístupech a která má i praktický dopad. Může napomoci učitelům na základní škole, ale i rodičům uvědomit si, co se děje v hlavách jejich dětí při setkání s literaturou.
Previous
Next
Pátrání po samizdatu
TOMÁŠ GLANC
Název Uncensored, necenzurováno, je dokladem, že Ann Komaromiová reflektuje...
Zemřela Jarmila Víšková
MICHAL KOSÁK - JIŘÍ FLAIŠMAN
Ve středu 22. února zemřela ve věku 89 let editorka a textoložka...
Jazzová sekce z různých perspektiv
STEFAN SEGI
Konference nazvaná „Nedejte se — nedáme se — existujeme!“...


