Vážení klienti, pokud jste držitelem Zlaté, nebo Stříbrné klientské karty, gratulujeme! Je nám ctí a velmi si Vašeho členství považujeme.
Klientská karta není platební ani kreditní karta, ale opravňuje Vás čerpat v našich zařízeních služby za opravdu výhodné ceny. Po jejím předložení získáte slevu ve výši 30% na služby Konferenčního centra AV ČR - zámku Liblice, Zámeckého hotelu Třešť, Vily Lanna a Hotelu Mazanka. Slevu nelze uplatnit na již zlevněné služby v cenově zvýhodněné akci. Obě karty jsou přenosné v rodině držitele. |
|
K jakým účelů lze tyto výhody využít?
- Soukromé návštěvy (narozeniny, oslavy výročí a životního jubilea, svatby, privátní návštěvy restaurace a wellness...)
- K firemním účelům (konference, semináře, formální a neformální schůzky, pracovní oběd, nákup dárkových poukazů pro obchodní partnery...)
Služby, na které se tyto výhody vztahují.
- Ubytování
- Konzumace v restauraci a na baru
- Pronájmy sálů a konferenční techniky
- Wellness (kromě masáží)
Jak získat klientskou kartu?
- Členové akademických orgánů, zaměstnanci ústavů a pracovišť AV ČR obdrží klientskou kartu automaticky a mohou ji volně využívat jak k firemním, tak i soukromým účelům.
- Jste firma, či soukromá osoba? K získání klientské karty postačí, pokud vaše zakázka/ky v našich zařízeních činily více jak 300.000 Kč bez DPH a to již od roku 2012. Kontaktujte nás. Rádi vám klientskou kartu vystavíme a zařadíme do vybrané společnosti našich klientů.
- Doporučte nás. Nemusíte být majitelem ani ředitelem firmy. Pokud nás doporučíte a následně nás budete o tomto informovat (na uvedených kontaktech, nebo prostřednictvím sociální sítě), akce se uskuteční a její hodnota přesáhne 300.000 Kč bez DPH (může se jednat o součet obratu několika různých akcí), pak klientskou kartu pro vás vystavíme.
Čím se odlišuje Zlatá od Stříbrné klientské karty?
- Welcome drink při příjezdu
- Pro ubytované hosty uvítací dopis
- Bezplatný upgrade (vyšší kategorie pokojů bez příplatku), early check-in a late check-out v závislosti na dostupnosti
- Volný vstup na kulturní akce konané v době pobytu
- V. I. P. treatment na pokoji hosta jako například láhev vína, čerstvé ovoce, čokoládové pralinky a jiné. Výběr vhodného, vždy však jednoho treatmentu bude privilégium ředitele hotelu.
- Minimálně 1x ročně společenské setkání V. I. P. osob - držitelů Zlatých klientských karet
Těšíme se na Vaši návštěvu! |