Akademie věd ČR - Akademie věd ČR

Vyhledávání

Celý intranet Aktuální oblast


logo-1918-2018.png

 
Středisko společných činností AV ČR, v. v. i.
Národní 1009/3
110 00 Praha 1
Tel.: +420 221 403 111

 

IČ: 60457856

DIČ: CZ60457856

 

ID datové schránky:

6vtfr9w

 

Grafika-klientske-karty.jpg


V případě Vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat na emailu: jelenakovahana@ssc.cas.cz.

 

Reference a ohlasy » »

 

Vážení klienti, pokud jste držitelem Zlaté, nebo Stříbrné klientské karty, gratulujeme! Je nám ctí a velmi si Vašeho členství považujeme.

 

Klientská karta není platební ani kreditní karta, ale opravňuje Vás čerpat v našich zařízeních služby za opravdu výhodné ceny. Po jejím předložení získáte slevu ve výši 30% na služby Konferenčního centra AV ČR - zámku Liblice, Zámeckého hotelu Třešť, Vily Lanna a Hotelu Mazanka. Slevu nelze uplatnit na již zlevněné služby v cenově zvýhodněné akci. Obě karty jsou přenosné v rodině držitele.

  

                                                                                                                                                                                                           

K jakým účelů lze tyto výhody využít?

 

  • Soukromé návštěvy (narozeniny, oslavy výročí a životního jubilea, svatby, privátní návštěvy restaurace a wellness...)
  • K firemním účelům (konference, semináře, formální a neformální schůzky, pracovní oběd, nákup dárkových poukazů pro obchodní partnery...)

 

Služby, na které se tyto výhody vztahují.

 

  • Ubytování
  • Konzumace v restauraci a na baru
  • Pronájmy sálů a konferenční techniky
  • Wellness (kromě masáží)

 

Jak získat klientskou kartu?

 

  • Členové akademických orgánů, zaměstnanci ústavů a pracovišť AV ČR obdrží klientskou kartu automaticky při objednání ústavem a mohou ji volně využívat jak k firemním, tak i soukromým účelům.
  • Jste firma, či soukromá osoba? K získání klientské karty postačí, pokud vaše zakázka/ky v našich zařízeních činily více jak 300.000 Kč bez DPH. Kontaktujte nás. Rádi vám klientskou kartu vystavíme a zařadíme do vybrané společnosti našich klientů.
  • Doporučte nás. Nemusíte být majitelem ani ředitelem firmy. Pokud nás doporučíte a následně nás budete o tomto informovat (na uvedených kontaktech, nebo prostřednictvím sociální sítě), akce se uskuteční a její hodnota přesáhne 300.000 Kč bez DPH (může se jednat o součet obratu několika různých akcí), pak klientskou kartu pro vás vystavíme.

 

Náměty, připomínky a dotazy nám prosím zasílejte na e-mail: jelenakovahana@ssc.cas.cz, případně volejte na tel.: +420 731 540 758.
 

Čím se odlišuje Zlatá od Stříbrné klientské karty?

Když výše slevy je stejná?
 
Držitelé Zlaté klienstké karty získávají kromě slevy ještě tyto výhody:
  • Welcome drink při příjezdu
  • Pro ubytované hosty uvítací dopis
  • Bezplatný upgrade (vyšší kategorie pokojů bez příplatku), early check-in a late check-out v závislosti na dostupnosti
  • Volný vstup na kulturní akce konané v době pobytu
  • V. I. P. treatment na pokoji hosta jako například láhev vína, čerstvé ovoce, čokoládové pralinky a jiné. Výběr vhodného, vždy však jednoho treatmentu bude privilégium ředitele hotelu.
 
Vážení držitelé Zlatých  a Stříbrných klientských karet, prosíme NEPŘEHLÉDNĚTE.
Doporučujeme prokázat se svojí kartou již při rezervaci. Prokážete-li se až při platbě v hotelu, nezískáte slevu a nebudeme vám moci poskytnout již tyto výhody. Pokud chcete využívat těchto speciálních výhod je důležité, abyste při rezervaci pokoje, míst v restauraci, při návštěvě wellness, či objednávce konference nám laskavě sdělili Vaše jméno a informovali nás o tom, že jste držitelem klientské karty číslo:...uveďte....... Je to z důvodu abychom s tím dopředu počítali a mohli a vše přichystat.  Výhody se vztahují na držitele karty a jeho doprovod, či skupinu.
 

Ochrana osobních údajů

 
Těšíme se na Vaši návštěvu! Rezervovat.png