Zpět na výsledky hledání
Constructivist Blended Learning Approach to Teaching English for Specific Purposes
Monografie popisuje a shrnuje současné možnosti konstruktivistického přístupu k výuce aplikované angličtiny pro vysokoškolské studenty; zaměřuje se na výuku angličtiny pro specifické účely (ESP), tedy na studenty, kteří ji nestudují jako hlavní obor.
Hlavní autor: | Oleg Tarnopolsky |
---|---|
Typ dokumentu: | Knihy
|
Rozsah: | 1 online zdroj (246 stran) |
Vydáno: |
London :
Versita,
[2012]
|
Témata: | |
Bibliografie: |
Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík |
ISBN: |
978-83-7656-001-4 |
Vybrat instituci:
Cíl | Přístupnost | Odkaz | Distributor |
---|---|---|---|
Web | Dostupné | Plný text | Městská knihovna v Praze - E-knihovna |
Web | Dostupné | Obálka | Městská knihovna v Praze - E-knihovna |
Web | Dostupné | Odkaz na plný text | Městská knihovna v Praze - E-knihovna |
Podobné
Constructivist Blended Learning Approach
Oleg Tarnopolsky
The Canadian Bill of Rights
Walter Surma Tarnopolsky
Prudes, perverts, and tyrants : Plato's Gorgias and the politics of shame
Christina H. Tarnopolsky, 1964-
Prudes, Perverts, and Tyrants
Christina H. Tarnopolsky
Zařízení pro vysílání grafické odpovědi do vyučovacího stroje
Igor Rafailovič Tarnopolsky