Zpět na výsledky hledání

Constructivist Blended Learning Approach to Teaching English for Specific Purposes

To chci

Monografie popisuje a shrnuje současné možnosti konstruktivistického přístupu k výuce aplikované angličtiny pro vysokoškolské studenty; zaměřuje se na výuku angličtiny pro specifické účely (ESP), tedy na studenty, kteří ji nestudují jako hlavní obor.

Hlavní autor: Oleg Tarnopolsky
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah: 1 online zdroj (246 stran)
Vydáno: London : Versita, [2012]
Témata:
Bibliografie: Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN: 978-83-7656-001-4

Vybrat instituci:

Knihovna má i další záznam(y) pro tuto publikaci: zde
Cíl Přístupnost Odkaz Distributor
Web Dostupné Plný text Městská knihovna v Praze - E-knihovna
Web Dostupné Obálka Městská knihovna v Praze - E-knihovna
Web Dostupné Odkaz na plný text Městská knihovna v Praze - E-knihovna

Podobné