Projekty započaté v roce:
Název projektu |
Řešitel
|
Doba řešení |
GA18-11996S Charakteristiky a prediktory sociálního a psychologického přizpůsobení v mladé dospělosti: longitudinální studie, RIV |
Katarína Millová | 2018-2020 |
GA18-09443S Pohled učitelů na vrstevnickou exkluzi mezi adolescenty, RIV |
Lenka Kollerová | 2018-2020 |
GA18-01799S Vliv akcentu mluvčího na osvojování si hlásek mateřského jazyka, RIV |
Kateřina Chládková | 2018-2020 |
GA17-20856S Rozvoj akademické excelence: Systemický přístup k mimořádnému výkonu u akademiků a akademiček na počátku kariéry, RIV |
Jiří Mudrák | 2017-2019 |
GA17-14387S Vliv meziskupinového kontaktu na akulturační strategie a podporu práv menšin: longitudinální studie u společenské většiny a menšiny, RIV |
Martina Hřebíčková |
2017-2019 |
GA17-02634S Styly ego integrity v životních příbězích seniorů: narativní přístup, RIV |
Iva Poláčková Šolcová | 2017-2019 |
7AMB17AT034 Šikana ve školách: Kdy se vrstevníci zastávají svých šikanovaných spolužáků?, RIV |
Lenka Kollerová | 2017-2018 |
GA16-17529S Závažně traumatizované dívky: vliv komplexního interpersonálního traumatu na psychopatologii osobnosti v adolescenci, RIV |
Ivo Cermák | 2016-2018 |
GA16-15123S Mentální zpracování gramatické a sémantické informace u českých dětí, RIV |
Filip Smolík | 2016-2018 |
GA16-07983S Vizuální pamět na scény: vliv korelace vjemů v prostoru a čase na přesnost vzpomínek, RIV |
Jiří Lukavský | 2016-2018 |