Veřejná zakázka na dodání plynového chromatografu s hmotnostním detektorem typu iontová past

Lhůta pro doručení nabídek: 19. 3. 2013
Ústav termomechaniky AVČR, v. v. i. vyhlašuje veřejnou zakázku na dodání radiometrického detektoru (bolometru) ve zjednodušením podlimitním řízení.

Název veřejné zakázky: Dodání plynového chromatografu s hmotnostním detektorem typu iontová past

Identifikační údaje zadavatele:
Název zadavatele: Ústav termomechaniky AV ČR, v. v. i.
Sídlo: Dolejškova 1402/5, 182 00 Praha 8.
Identifikační číslo: 61388998
DIČ: CZ61388998
Jméno a příjmení osoby oprávněné jednat jménem zadavatele: Ing. Jiří Plešek, CSc.
Osoba jednající ve věcech zadávacího řízení: Ing. Michal Blaháček, Ph.D., tel. 266 053 122, e-mail: blahacek@it.cas.cz
Profil zadavatele: Veškerá rozhodnutí zadavatele spojená s průběhem zadávacího řízení (zejména rozhodnutí o vyloučení uchazeče a rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky) zadavatel uveřejní na stránkách profilu zadavatele: http://www.e-zakazky.cz/Profil-Zadavatele/ae137fae-7cf5-4aef-8f8c-599414cf5249; v takovém případě se rozhodnutí o vyloučení uchazeče a rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky považují za doručená okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.

Místo plnění veřejné zakázky:
Ústav termomechaniky AV ČR, v. v. i., Dolejškova 1402/5, 182 00, Praha 8.

Předpokládaná hodnota veřejné zakázky
3 270 000 Kč včetně DPH a 2 702 479,34 bez DPH.

Místo a lhůta pro podání nabídky
Nabídky se doručují poštou nebo osobně na adresu sídla zadavatele Ústav termomechaniky AV ČR, v. v. i., Dolejškova 1402/5, 182 00, Praha 8 do podatelny. Lhůta pro doručení nabídek končí dne 19. 3. 2013 ve 12:00 hodin. Úřední hodiny k převzetí nabídek jsou ve všední dny 9:00 hodin – 15:00 hodin, poslední den lhůty do 12:00 hodin. Obálka s nabídkou musí být řádně uzavřena, musí být uvedena adresa uchazeče a musí být zřetelně označena: „Neotvírat - veřejná zakázka – Dodání plynového chromatografu s hmotnostním detektorem typu iontová past“.

Otevírání obálek
Otevírání obálek se uskuteční v sídle zadavatele dne 19. 3. 2013 ihned po uplynutí lhůty pro doručení nabídek v zasedací místnosti budovy zadavatele (instrukce na vrátnici ve vestibulu). Zástupci uchazečů, kteří budou přítomni na otevírání obálek, musí prokázat svou totožnost, zástupci účastníků musí mít plnou moc vystavenou uchazečem.

Přílohy:
Zadávací dokumentace
Ostatní přílohy (Krycí list nabídky, Čestné prohlášení – základní kvalifikační předpoklady, Vyhodnocení deklarovaných technických parametrů, Návrh kupní smlouvy)


Footer menu

© 2008 – 2018 Ústav termomechaniky AV ČR, v. v. i.     Facebook  YouTube  RSS