Projekty ukončené v letech:
1996 - 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018
Název projektu |
Řešitel
|
Doba řešení |
7AMB17AT034 Šikana ve školách: Kdy se vrstevníci zastávají svých šikanovaných spolužáků?, RIV |
Lenka Kollerová | 2017-2018 |
GA16-17529S Závažně traumatizované dívky: vliv komplexního interpersonálního traumatu na psychopatologii osobnosti v adolescenci, RIV |
Ivo Cermák | 2016-2018 |
GA16-15123S Mentální zpracování gramatické a sémantické informace u českých dětí, RIV |
Filip Smolík | 2016-2018 |
GA16-07983S Vizuální pamět na scény: vliv korelace vjemů v prostoru a čase na přesnost vzpomínek, RIV |
Jiří Lukavský | 2016-2018 |
LG15038 INGO II MŠMT Podpora účasti psychologů České republiky v řídících orgánech mezinárodních společností oboru psychologie, RIV |
Marek Blatný | 2016-2017 |
GA15-22474S Prediktory generativity ve střední dospělosti: longitudinální studie, RIV |
Marek Blatný | 2015-2017 |
GA15-16738S Individuální rozdíly v diferenciaci mezi reprezentací sebe a druhých lidí, RIV |
Kristína Czekóová | 2015-2017 |
GA15-11062S Psychosociální analýza nedemokratického charakteru v postkomunistické společnosti: Empirické hodnocení negativní pasivity a tzv. "blbé nálady", RIV |
Martina Klicperová | 2015-2017 |
GA15-03875S Psychologické aspekty hraní počítačových her: třígenerační studie, RIV |
Petr Květon | 2015-2017 |
GA15-00682S Obrana obětí šikany: Longitudinální role individuálních a skupinových faktorů, RIV |
Lenka Kollerová | 2015-2017 |
GA14-02098S Kvalita pracovního prostředí a well-being zaměstnanců ve veřejném vysokém školství, RIV |
Kateřina Zábrodská | 2014-2016 |
GP14-02889P Rozdíly v emoční habituaci u mužů a u žen, RIV |
Iva Poláčková Šolcová | 2014-2016 |
GA13-25656S Determinanty vztahů mezi skupinami: integrovaný model meziskupinových postojů, kontaktu, osobnostních a sociálních faktorů, RIV |
Sylvie Graf | 2/2013-12/2016 |
BLSY Brno Longitudinal Study of Youth |
Marek Blatný | 10/2014-7/2016 |
LG13051 INGO II MŠMT Zajištění účasti českých psychologů v řídících orgánech mezinárodních společností oboru psychologie, RIV |
Marek Blatný | 3/2013-12/2015 |
GA13-23940S Osobnost a spontánní mozková aktivita během klidu a sledování filmu: vzájemný vztah a strukturní determinanty, RIV |
Jiří Lukavský | 2/2013-12/2015 |
GA13-26779S Osvojování české gramatiky: pravidla, kontext a teorie mysli, RIV |
Filip Smolík | 2/2013-12/2015 |
GA13-28709S Prostorové vnímání fotografických scén, RIV |
Michal Šimeček | 2/2013-12/2015 |
GAP407/12/0706 Psychologické aspekty reintegrace a resocializace pachatelů do společnosti, RIV |
Veronika Polišenská | 2012-2015 |
GAP407/11/2421 Kvalita života po léčbě nádorového onemocnění v dětském věku: longitudinální studie, RIV |
Marek Blatný | 2011-2015 |
GAP407/12/2432 Komplexita jako výraz psychického života jedince, RIV |
Tomáš Urbánek | 2012-2014 |
GAP407/12/2528 Longitudinální studie zrakového vnímání pacientů se zrakem navráceným po dlouhodobé senzorické deprivaci, RIV |
Radovan Šikl | 2012-2014 |
GAP407/12/2325 Školní šikana jako proces – sociálně kognitivní analýza třídní šikany, RIV |
Pavlína Janošová | 2012-2014 |
GAP407/10/2410 Longitudinální výzkum optimálního vývoje: potenciál pražské a brněnské studie celoživotního vývoje člověka, RIV |
Marek Blatný | 2010-2014 |
GA13-36836S Rysy osobnosti jako mediátory účinnosti kognitivního tréninku, RIV |
Tomáš Urbánek | 2013-2014 |
M300251271 Faktory ovlivňující vztahy mezi skupinami: integrovaný model meziskupinových postojů, kontaktu, osobnosti a jazyka |
Sylvie Graf | 2012-2013 |
GAP407/11/2397 Klasické a počítačem podporované metody v testování prostorové představivosti, RIV |
Dalibor Vobořil | 2011-2013 |
GAP407/11/2226 Dynamika resilience a jejích zdrojů u členů posádky v průběhu simulace dlouhodobého kosmického letu, RIV |
Iva Šolcová | 2011-2013 |
GAP407/11/2130 Rozličné verze kognitivní tréninkové metody N-back: srovnání efektivity ve zvyšování skoórů fluidní inteligence, RIV |
Tomáš Urbánek | 2011-2012 |
GAP407/10/2394 Meziskupinové postoje a meziskupinový kontakt v pěti středoevropských zemích, RIV |
Martina Hřebíčková | 2010-2012 |
GAP407/10/2047 Porozumění gramatice a lexikonu u batolat: větná shoda, slovosled, aktuální členění a jejich vývojové souvislosti s lexikem, RIV |
Filip Smolík | 2010-2012 |
GPP407/10/P607 Přesuny pozornosti a oční pohyby při sledování více objektů u zdravých dospělých, RIV |
Jiří Lukavský | 2010-2012 |
GPP407/10/P610 Raná komunikace: Fyziologické koreláty sdílení emocí s ostatními během prvního roku života, RIV |
Gabriela Marková | 2010-2012 |
GPP407/10/P146 Šikana a mobbing v terciárním vzdělávání: Možnosti kvalitativní metodologie jako výzkumného a intervenčního nástroje, RIV |
Kateřina Zábrodská | 2010-2012 |
GPP407/10/P566 Vztah reálného a vnímaného prostoru v různých experimentálních situacích, RIV |
Michal Šimeček | 2010-2012 |
GA406/09/1255 Psychosociální potřeby a kvalita života zdravých sourozenců onkologicky nemocných dětí, RIV |
Marek Blatný | 2009-2012 |
GA406/09/2003 Změny ve vnímání a paměti při dlouhodobé izolaci, RIV |
Radovan Šikl | 2009-2012 |
GA406/09/2089 Analýza příběhů evokovaných Tématicko apercepčním testem: kvantitativní a kvalitativní přístupy, RIV |
Tomáš Urbánek | 2009-2011 |
IAA701840901 Dialogické jednání v individuálním, skupinovém a kulturním kontextu, RIV |
Vladimír Chrz | 2009-2011 |
GA406/09/2096 Emoční inteligence a její role v copingu, RIV |
František Baumgartner | 2009-2011 |
GP406/09/P284 Problematika polytomních IRT modelů v oblasti psychologie osobnosti a jejich implementace do software CATO, RIV |
Martin Jelínek | 2009-2011 |
GP406/09/P604 Psychologická diagnostika z pohledu teorie osobních konstruktů, RIV |
Miroslav Filip | 2009-2011 |
GA406/07/1384 Kvalita života dětí s nádorovým onemocněním: vývojový přístup, RIV |
Marek Blatný | 2007-2010 |
IAA700250801 Eticko-psychologické faktory šikany a jejího zvládání na základní škole, RIV |
Pavlína Janošová | 2008-2010 |