Hlášení chyb

Tisky

  • FIS
    Při spuštění tiskové sestavy se neotevře nové webové okno se sestavou, případně jen problikne.
    Je nutné upravit nastavení Internet Exploreru na příslušném PC.
    Postup pro kontrolu a úpravu IE uvádíme zde.
    Pokud po úpravě všech uvedených nastavení tisky stále nejsou v provozu,
    zašlete mail na fis@ssc.cas.cz s uvedením čísla tiskové sestavy a čísla ústavu.

  • ELANOR GLOBAL
    Při spuštění tiskové sestavy se nenačte tiskárna (zobrazí se místo ní znak "?").
    Proveďte kompletní odhlášení ze systému EG a vzdálené plochy přes tlačítko start - odhlásit a opět se znovu přihlaště do vzdálené plochy a pak do systému. Pokud i přes opětovné přihlášení problém s tisky trvá, zašlete informaci mailem na fis@ssc.cas.cz s uvedením čísla ústavu.