Projekty započaté v roce:
Název projektu |
Řešitel
|
Doba řešení |
TL02000187 Standardizace testu Woodcock-Johnson IV pro populaci romských dětí, RIV |
Tomáš Urbánek | 2019-2021 |
TL02000174 Komplexní diagnostická baterie pro posuzování jazykových a fonologických schopností v předškolním a raném školním věku, RIV |
Filip Smolík | 2019-2021 |
GA19-15576S Prediktivní a adaptivní procesy v dětském jazyce, RIV |
Filip Smolík | 2019-2021 |
GA19-11117S Tvůrci novodobé české psychologie: příspěvek k orální historii české psychologie, RIV |
Ivo Cermák | 2019-2021 |
GA19-07690S Sledování objektů v pohybu - identita, nejistota a vizuálně rozmanité prostředí, RIV |
Jiří Lukavský | 2019-2021 |
GA19-06524S Faktory pozitivních důsledků onkologického onemocnění v dětství: vztahy posttraumatického rozvoje u dětí a jejich rodičů, RIV |
Veronika Koutná | 2019-2021 |
GA18-17783S Od krátkodobého přepětí k syndromu přetrénování: Role perfekcionismu a dalších psychologických korelátů v dlouhodobé perspektivě, RIV |
Petr Květon |
2018-2020 |
GA18-11996S Charakteristiky a prediktory sociálního a psychologického přizpůsobení v mladé dospělosti: longitudinální studie, RIV |
Katarína Millová | 2018-2020 |
GA18-09443S Pohled učitelů na vrstevnickou exkluzi mezi adolescenty, RIV |
Lenka Kollerová | 2018-2020 |
GA18-01799S Vliv akcentu mluvčího na osvojování si hlásek mateřského jazyka, RIV |
Kateřina Chládková | 2018-2020 |
GA17-20856S Rozvoj akademické excelence: Systemický přístup k mimořádnému výkonu u akademiků a akademiček na počátku kariéry, RIV |
Jiří Mudrák | 2017-2019 |
GA17-14387S Vliv meziskupinového kontaktu na akulturační strategie a podporu práv menšin: longitudinální studie u společenské většiny a menšiny, RIV |
Martina Hřebíčková |
2017-2019 |
GA17-02634S Styly ego integrity v životních příbězích seniorů: narativní přístup, RIV |
Iva Poláčková Šolcová | 2017-2019 |