Preference prezidentských kandidátů v září 2017

NS_1709

Ve svém pravidelném zářijovém šetření se CVVM poprvé zaměřilo na blížící se volby do úřadu prezidenta republiky. Položené otázky zkoumaly ochotu zúčastnit se prezidentských voleb, koho by v nich případně lidé volili a rovněž přijatelnost jednotlivých kandidátů na prezidentský úřad, kteří do začátku realizace našeho šetření veřejně ohlásili svoji kandidaturu.

Zobrazit všechny zprávy z výzkumu

Číst dál...

Stranické preference a volební model v září 2017

NS_1709

V šetření realizovaném v září 2017 CVVM zjišťovalo ochotu zúčastnit se říjnových parlamentních voleb a podporu kandidujících politických stran a hnutí ve veřejnosti. V tiskové zprávě jsou publikovány dva odlišné typy informací: stranické preference a volební model.

Stranické preference vypovídají o sympatiích k politickým stranám v souboru všech občanů s volebním oprávněním, tj. i těch, kteří k volbám nepůjdou nebo nevědí, koho by volili.

Volební model naznačuje předpokládané výsledky voleb do Poslanecké sněmovny PČR v období konání výzkumu. Volební model vychází ze stranických preferencí, ale zahrnuje pouze dotázané, kteří se voleb chtějí zúčastnit a kteří uvedli nějakou stranu – v zásadě jde tedy o preference bez nerozhodnutých a nevoličů.

Zobrazit všechny zprávy z výzkumu

Číst dál...

Stranické preference a volební model v červnu 2017

V šetření realizovaném v červnu 2017 CVVM tradičně zjišťovalo podporu politických stran ve veřejnosti a ochotu zúčastnit se parlamentních voleb. V tiskové zprávě jsou publikovány dva odlišné typy informací: stranické preference a volební model.

Zobrazit všechny zprávy z výzkumu

Číst dál...

Stranické preference a volební model v květnu 2017

V šetření realizovaném v květnu 2017 CVVM tradičně zjišťovalo podporu politických stran ve veřejnosti a ochotu zúčastnit se parlamentních voleb. V tiskové zprávě jsou publikovány dva odlišné typy informací: stranické preference a volební model.

Zobrazit všechny zprávy z výzkumu

Číst dál...

Stranické preference a volební model v dubnu 2017

V šetření realizovaném v dubnu 2017 CVVM tradičně zjišťovalo podporu politických stran ve veřejnosti a ochotu zúčastnit se parlamentních voleb. V tiskové zprávě jsou publikovány dva odlišné typy informací: stranické preference a volební model.

Zobrazit všechny zprávy z výzkumu

Číst dál...

Stranické preference a volební model v březnu 2017

V šetření realizovaném v březnu 2017 CVVM tradičně zjišťovalo podporu politických stran ve veřejnosti a ochotu zúčastnit se parlamentních voleb. V tiskové zprávě jsou publikovány dva odlišné typy informací: stranické preference a volební model.

Zobrazit všechny zprávy z výzkumu

Číst dál...

Stranické preference a volební model v únoru 2017

V šetření realizovaném v únoru 2017 CVVM tradičně zjišťovalo podporu politických stran ve veřejnosti a ochotu zúčastnit se parlamentních voleb. V tiskové zprávě jsou publikovány dva odlišné typy informací: stranické preference a volební model.

Zobrazit všechny zprávy z výzkumu

Číst dál...

Stranické preference a volební model v lednu 2017

V šetření realizovaném v lednu 2017 CVVM tradičně zjišťovalo podporu politických stran ve veřejnosti a ochotu zúčastnit se parlamentních voleb. V tiskové zprávě jsou publikovány dva odlišné typy informací: stranické preference a volební model.

Zobrazit všechny zprávy z výzkumu

Číst dál...

Stranické preference a volební model v prosinci 2016

V šetření realizovaném v prosinci 2016 CVVM tradičně zjišťovalo podporu politických stran ve veřejnosti a ochotu zúčastnit se parlamentních voleb. V tiskové zprávě jsou publikovány dva odlišné typy informací: stranické preference a volební model.

Zobrazit všechny zprávy z výzkumu

Číst dál...

Názory veřejnosti na důvody vstupu do politické strany

NS_1609 V zářijovém výzkumu CVVM jsme se zajímali o názory veřejnosti na to, proč lidé vstupují do politických stran a účastní se jejich aktivit a jaké důvody pro případný vstup do politické strany občané považují za správné. Obyvatelé se ve větší míře přiklánějí k vnímání vstupu do politiky jako aktu prospěšného spíše jednotlivci, než společnosti, když výrazně vyšší podíl kladných odpovědí mají položky spojené s motivací vedoucí k individuálnímu blahu.
Zobrazit všechny zprávy z výzkumu

Číst dál...

stante se tazatelem

Chcete se stát aktivními členy CVVM?

Přihlaste se do naší tazatelské sítě a podílejte se na výzkumech, které zná celá země.

loga 06

Sociální sítě

fb logo soutwit logo sou

Odběr novinek

Odebíráte následující zaškrtnuté položky: