Informovanost české veřejnosti o pivu a jeho hodnocení v roce 2013

NS_1309

V září 2013 CVVM SOÚ AV ČR, v.v.i., opět položilo respondentům vybrané otázky s tematikou piva, které jsou součástí výzkumného projektu Pivo v české společnosti probíhajícího od roku 2004. Tisková zpráva přináší výsledky otázek zjišťujících zájem obyvatel o informace týkající českého piva, jejich hodnocení vlastních znalostí o pivu a hodnocení české pivní kultury a také jejich postoje k pivu jako českému národnímu nápoji.

Zobrazit všechny zprávy z výzkumu

Číst dál...

Pivní mixy v kontextu české pivní kultury v roce 2013

NS_1309

V rámci výzkumného projektu Pivo v české společnosti probíhajícího od roku 2004 zařadilo v září 2013 CVVM SOÚ AV ČR, v.v.i., do svého šetření opakovaně také otázky týkající se míchaných nápojů na bázi piva, tedy tzv. pivních mixů. V této tiskové zprávě jsou představeny základní údaje o jejich konzumaci obyvateli České republiky i o postojích, jaké k nim veřejnost zaujímá ve srovnání s postoji k běžnému pivu.

Zobrazit všechny zprávy z výzkumu

Číst dál...

Výběr piva českými konzumenty v roce 2013

V září 2013 CVVM SOÚ AV ČR, v.v.i., opět položilo respondentům vybrané otázky s tematikou piva, které jsou součástí výzkumného projektu Pivo v české společnosti probíhajícího od roku 2004. Tato tisková zpráva uvádí základní výsledky otázek zaměřených na vybrané aspekty výběru piva českými konzumenty. Konkrétně je analyzováno, jaký typ piva mají Češi v oblibě a jaký reálně nejčastěji pijí, jak při výběru vnímají aspekty chuti, ceny a reklamy a také zda preferují určitou značku, nebo raději piva střídají a ochutnávají neznámá.

Zobrazit všechny zprávy z výzkumu

Číst dál...

Pivo v české společnosti v roce 2013

NS_1309

V září 2013 CVVM SOÚ AV ČR, v.v.i., opět položilo respondentům vybrané otázky s tematikou piva, které jsou součástí výzkumného projektu Pivo v české společnosti probíhajícího od roku 2004. Tato zpráva přináší základní údaje o podílu konzumentů piva mezi dospělými obyvateli České republiky a o množství a frekvenci, s jakou pivo pijí. Vedle toho jsou shrnuty některé další aspekty konzumace, jako například zda lidé pijí pivo častěji ve společnosti nebo o samotě, doma nebo v restauraci a zda pijí častěji pivo lahvové nebo čepované. Zpráva se věnuje také vývoji vnímání piva nealkoholického.

Zobrazit všechny zprávy z výzkumu

Číst dál...

Vztah Čechů ke státním svátkům – říjen 2013

V říjnovém šetření Centra pro výzkum veřejného mínění vyjadřovali občané České republiky svůj názor na to, jak důležité je podle nich připomínat si význam českých státních a ostatních svátků.

Zobrazit všechny zprávy z výzkumu

Číst dál...

Občané o úrovni vzdělávání, možnostech jeho dosažení a školném - září 2013

NS_1309

V září 2013 byl do pravidelného výzkumu CVVM Naše společnost zařazen blok tří otázek týkajících se vzdělávání. Otázky zjišťovaly názory české veřejnosti na úroveň vzdělávání na vybraných typech škol, hodnocení otevřenosti vzdělávacího systému z hlediska možnosti získat vzdělání odpovídající individuálním schopnostem každého jedince a také mínění o otázce zavedení školného na vysokých školách.

Zobrazit všechny zprávy z výzkumu

Číst dál...

Hodnocení životních podmínek v místě bydliště – duben 2013

NS_1304

V dubnovém šetření Centra pro výzkum veřejného mínění vyjadřovali oslovení občané spokojenost s životem v místě svého bydliště obecně a dále s vybranými životními podmínkami ve svém bydlišti.

Zobrazit všechny zprávy z výzkumu

Číst dál...

Pivo, víno a lihoviny v české společnosti v roce 2012

NS_1209

Tato tisková zpráva přináší základní výsledky o vnímání piva, vína a lihovin s ohledem na jejich tradici v české společnosti a o místě, jaké zaujímají v každodenním životě lidí z hlediska míry a frekvence jejich konzumace.

Zobrazit všechny zprávy z výzkumu

Číst dál...

Radler na českém pivním trhu v roce 2012

V rámci projektu Hospody a pivo v české společnosti byly zařazeny také otázky s tematikou radlerů, neboli nápojů kombinujících pivo a ovocné šťávy. Tato tisková zpráva přináší základní výsledky o jejich konzumaci i postojích, jaké k nim česká veřejnost zaujímá.

Zobrazit všechny zprávy z výzkumu

Číst dál...

Výběr piva českými konzumenty v roce 2012

V této tiskové zprávě jsou uvedeny základní výsledky otázek na preferenci určité značky piva, míru rozhodování mezi známými a neznámými značkami, zohledňování regionálních aspektů a na roli vybraných parametrů při výběru piva.

Zobrazit všechny zprávy z výzkumu

Číst dál...

stante se tazatelem

Chcete se stát aktivními členy CVVM?

Přihlaste se do naší tazatelské sítě a podílejte se na výzkumech, které zná celá země.

loga 06

Sociální sítě

fb logo soutwit logo sou

Odběr novinek

Odebíráte následující zaškrtnuté položky: