Project duration:
2019 - 2021
Projekt Škola jako integrační partner (INTEGRÁČEK) se zaměřuje na vzdělávání a situaci dětí cizinců a žáků s odlišným mateřským jazykem (OMJ) na základních školách v Praze.
Cílem projektu je:
- zmapovat integraci dětí s OMJ na pražských školách,
- shromáždit příklady dobré praxe,
- identifikovat problematické oblasti na straně škol, rodičů a žáků,
- navrhnout a odzkoušet nástroj na monitoring vzdělávání dětí s OMJ.
Zjištěné poznatky poslouží k lepšímu nastavení integračních opatření v hlavním městě Praze a ke zlepšení komunikace mezi školami, městskými částmi a Magistrátem hl. m. Prahy, který je aplikačním garantem projektu.
Principal investigator:
Team members:
Mgr. Blanka Tollarová, Ph.D.
Topics:
migration and mobility
education
Grant agency:
Technology agency of the Czech republic
Department:
Facebook
Twitter
Tweets by SociologickyNewsletter