Gender a výzkum / Gender and Research 2020, 21 (1): 3-17 | DOI: 10.13060/gav.2020.001

Feministické pohledy na sociální boje a resilienci ve východní Africe

Florence Ebila1, Zuzana Uhde2
1 School of Women and Gender Studies at Makerere University, Kampala
2 Sociologický ústav AV ČR, v. v. i.

Klíčová slova: editorial, východní Afrika, sociální boje, gender

Zveřejněno: 27. srpen 2020Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Ebila, Florence and Zuzana Uhde. 2020. "Feministické pohledy na sociální boje a resilienci ve východní Africe." Gender a výzkum / Gender and Research 21(1):3-17.
Stáhnout citaci

Reference

  1. Garner, J. D. 1999. 'Feminism and Feminist Gerontology.' Journal of Women & Aging, Vol. 11, No. 2/3: 3-12. Přejít k původnímu zdroji...
  2. Kenyatta, J. 1965. Facing Mt Kenya. New York: Vintage Books.
  3. Lihamba, A., Moyo, F. L., Mulokozi, M. M, Shitemi, N. L., Yahya-Othman, S. 2007. Women Writing Africa: The Eastern Region. New York: The Feminist Press.
  4. Mikell, G. (ed.). 1997. African Feminism: The Politics of Survival in Sub-Saharan Africa. Philadelphia, PA: University of Pennsylvania Press. Přejít k původnímu zdroji...
  5. Schipper, M. 1991. Source of All Evil: African Proverbs and Sayings on Women. Nairobi: Phoenix Publishers.
  6. Shorter, A. 1974. East African Societies. London and Boston, MA: Routledge and Kegan Paul.
  7. UNDP. 2019. Human Development Report. Inequalities in Human Development in the 21st Century. Briefing note for countries on the 2019 Human Development Report. Uganda. [online] [cit. 20/6/2020]. Available from: http://hdr.undp.org/sites/all/themes/hdr_theme/country-notes/UGA.pdf.
  8. UNDP. 2016. Human Development Report: Accelerating Gender Equality and Women's Empowerment in Africa. [online] [cit. 20/6/2020]. Available from: https://www.undp.org/content/undp/en/home/librarypage/hdr/2016-africa-human-development-report.html.
  9. UNESCO. 2010. Trends in Tertiary Education: Sub-Saharan Africa. UIS Fact Sheet, No. 10. Montreal: UNESCO Institute for Statistics.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.