Vedoucí administrativy

Perex

Fyzikální ústav AV ČR, v. v. i. (FZU) je veřejná výzkumná instituce, zaměřená na základní aplikovaný výzkum v oblasti fyziky. FZU je největším ústavem Akademie věd České republiky s více než 1300 zaměstnanci, kde nemalý počet tvoří zahraniční pracovníci. Ambicí FZU je posouvat hranice lidského poznání a provádět špičkový výzkum elementárních částic, fyziky pevných látek, optiky, fyziky plazmatu a laserové fyziky. FZU se řadí do prestižní skupiny evropských institucí držících certifikaci HR Excellence in Research Award (Ocenění excelence lidských zdrojů ve výzkumu), kterou uděluje Evropská komise.

Text

Do našeho administrativního úseku na pracovišti Cukrovarnická hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici:

                         Vedoucí administrativy

  • Povedete administrativní sekci o velikosti kolem čtyřiceti zaměstnanců, jíž úkolem je pro pracoviště Cukrovarnická zajišťovat celkový provoz areálu, zejména nákup materiálu a služeb, příjem a odesílání zásilek, záruční opravy, plánování a organizaci stavebních aktivit, provoz jídelny, provoz elektrické sítě, zásobování technickými plyny, bezpečnost práce a ostrahu budovy.
  • Budete mít k dispozici tým zkušených vedoucích jednotlivých úseků.
  • Hlavním úkolem administrativní sekce je poskytovat efektivní podporu vědecké sekci Pevných látek, která je odpovědná za vědecké aktivity pracoviště Cukrovarnická.
  • Kromě vedení administrativy budete současně vedoucím oddělení nákupu.

 

Co Vás čeká:

  • Odborné i personální vedení celé administrativní sekce
  • Příprava a správa svěřeného rozpočtu
  • Úzká spolupráce s vedoucím vědecké sekce Pevných látek – pracoviště Cukrovarnická
  • Pravidelná komunikace s vědeckými odděleními
  • Pravidelná komunikace s vědeckou knihovnou a IT podporou
  • Metodická spolupráce s vedením THS na centrále – pracoviště Slovanka
  • Trvalá snaha o zlepšení efektivnosti a účelnosti provozu administrativního úseku, a to zejména s přihlédnutím k požadavkům a potřebám vědeckých oddělení
  • V roli vedoucího nákupního oddělení – zajištění aktivit nákupu a zásobování (vyhledání dodavatelů, realizace nákupu, vedení evidence, celní formality, inventarizace, spolupráce s provozní účtárnou)

 

Kvalifikační požadavky:

  • VŠ vzdělání technického/ ekonomického směru výhodou
  • Relevantní praxe na vedoucí pozici v oblasti facility management/ administrativy/ provozu
  • Znalost principů výběrových a stavebních řízení, orientace v základní problematice bezpečnosti práce a hygienických norem, základní technické znalosti
  • Vynikající komunikační a organizační dovednosti, schopnost týmové práce
  • Smysl pro efektivitu a optimalizaci práce
  • Systematičnost, praktičnost a proaktivita
  • Samostatnost, spolehlivost
  • Uživatelská znalost práce na PC – MS Office
  • Dobrá znalost angličtiny

 

Co Vám nabízíme:

  • Různorodou organizační a administrativní práci pro prestižní vědeckou instituci v mimořádně vstřícném mezinárodním prostředí
  • Podporu profesního a soukromého života – flexibilní pracovní doba, „homeoffice“ včetně poskytnutí potřebné výpočetní techniky (notebook)
  • Podporu dalšího vzdělávání, odborné jazykové kurzy
  • 5 týdnů dovolené + 5 sick days
  • Stravenkový paušál, Multisport karta, sportoviště přímo v areálu (tenis, volejbal, basketbal, stolní tenis)
  • Po prvním roce příspěvek na penzijní připojištění a dovolenou
  • Návštěvní místnost pro děti přímo v areálu pracoviště

 

Doplňující informace:

Práce na plný úvazek

Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s perspektivou dlouhodobé spolupráce

Nástup možný od 01. 04. 2021

Místo výkonu práce – Praha 6 – Cukrovarnická 10

 

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný životopis a motivační dopis v Čj a Aj na níže uvedený email.

Těšíme se na Vaše reakce!

Kontakt: Mgr. Monika Svobodová, Cukrovarnická 10/112 | 162 00 Praha 6| Czech Republic
Tel.: +420 702 299 555| Email: monika [dot] svobodova [at] fzu [dot] cz

Informace o zpracování osobních údajů naleznete na webových stránkách FZU, na adrese: https://www.fzu.cz/zpracovani-osobnich-udaju .