Kniha analyzuje kognitivní způsoby, jimiž se děti ve raném věku (3–10 let) vztahují k literatuře, a to především k epice. Výsledkem je studie, která dosud v českém kontextu chyběla: studie, která staví spíše na kognitivních než na psychologizujících či psychoanalytických přístupech a která má i praktický dopad. Může napomoci učitelům na základní škole, ale i rodičům uvědomit si, co se děje v hlavách jejich dětí při setkání s literaturou.
Previous
Next
Ladislav Nebeský (28. 1. 1937 – 13. 2. 2021)
ROBERT KOLÁR
V sobotu 13. února 2021 zemřel Ladislav Nebeský. Matematik, lingvista (docent FF UK) a básník. Nebeský se...
„Číst znovu a znovu a z té nejprůzračnější hloubky odpovídat svým životem“
ŠÁRKA GRAUOVÁ
Za Marií Rút Křížkovou (15. června 1936 Miličín — 4. prosince 2020 Čerčany)
V Marii Rút Křížkové...
Jitka Křesálková (1923–2020)
ANDREA TROVESI
Ve středu 4. listopadu 2020 nás navždy opustila prof. PhDr. Jitka Křesálková.
Narodila se v Praze, kde...