- 2021 (1)
- 2020 (32)
- Prosinec (1)
- Říjen (2)
- Září (1)
- Srpen (2)
- Červenec (2)
- Červen (4)
- Květen (3)
- Duben (6)
- Makroekonomická politika v časech koronavirové epidemie
- Serologické testy na protilátky covid-19: K čemu nám mohou být dobré
- Využití technologie Bluetooth pro trasování šíření covid-19
- Kurzarbeit: zahraniční zkušenost s dotováním zkrácené pracovní doby
- Dodržování zákazů v době koronaviru: vymáhání musí být cílené efektivně
- Sběr osobních údajů pro chytré trasování COVID-19: Jak lidi motivovat a neodradit
- Březen (11)
- Jak komunikovat vládní krizová opatření? Často je opakovat
- Jak komunikovat s veřejností? Poznatky behaviorální ekonomie v boji proti COVID-19
- Iniciativa Model antiCOVID-19 pro ČR
- Přehled zahraničních testovacích praxí: ekonomicko-statistická perspektiva
- Přístup domácností k nákaze a vládním opatřením: Aktuálně z terénu
- Lekce behaviorální ekonomie v prevenci: jak také bojovat s covid-19
- Testování na covid-19: pozor na více škod než užitku
- Insolvence v časech koronaviru: návrh dočasných změn insolvenčního zákona
- Pomoc státu firmám na udržení zaměstnanosti: rychlá, jednoduchá, ekonomicky smysluplná
- Ekonomický šok, jaký svět neviděl: ekonomiku musíme rychle zmrazit a pak ji znovu probudit
- Ekonomie společenského odstupu pro každého: případ Covid 19
12. 11. 2018 | Videozáznam semináře s profesorem Harry A. Patrinosem ze Světové banky o automatizaci a jejím vlivu na vzdělávací systémy
Seminář proběhl v anglickém jazyce bez tlumočení. Pozvánku na seminář si můžete stáhnout zde
The threat of automation implies a race between education and technology. In most developing countries, educational systems are not providing workers with the skills necessary to compete in today’s job markets. The growing mismatch between skills demand and supply holds economic growth back and undermines opportunities. At the same time, the returns to education are high in most developing countries, and growing skill premiums are evident in much of the world. Automation simultaneously results in deskilling and imposes a need for new skills, and is changing what education will need to look like in the future.
Keynote speaker: Harry A. Patrinos | World Bank Group, Manager, Education
PPT presentation can be downloaded here
Comments and Czech Reflection: Daniel Münich | IDEA at CERGE-EI
PPT presentation can be downloaded here
PUBLIC LECTURE BY HARRY PATRINOS
The first video in slideslive format contents the public lecture by Harry Patrinos and Czech reflection by Daniel Münich. The video is accessible in full screen including the interactive ppt presentation. To open the video in a new larger window, please click on the white link on the youtube video SlidesLive |The Future of Automation ...
DISCUSSION
Following discussion with the participants of the event is accessible in a youtube video format: