Výběrová řízení

VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY

VEŘEJNÁ ZAKÁZKA MALÉHO ROZSAHU

(nejedná se o zadávací řízení podle ZVZ)

Psychologický ústav AV ČR, v. v. i. oznamuje zahájení výběrového řízení na veřejnou zakázku malého rozsahu s názvem:

 Přístroj pro funkční infračervenou spektroskopii (fNIRS)

  1. Identifikační údaje zadavatele

Psychologický ústav AV ČR, v. v. i.

Veveří 97, 602 00 Brno

Czech Republic

Statutární zástupce: ředitel prof. PhDr. Tomáš Urbánek, Ph.D.

IČ: 68081740

DIČ: CZ68081740

(dále jen „Zadavatel“ nebo „PSÚ“)

kontaktní osoba:

Filip Smolík, head of the Laboratory

smolik@praha.psu.cas.cz

Hybernská 8, Praha 1-Nové město, Czech Republic

Tel. +420221403907

  1. Název a popis předmětu veřejné zakázky

Přístroj pro funkční infračervenou spektroskopii (fNIRS)

  1. Druh veřejné zakázky: veřejná zakázka malého rozsahu na dodávku
  1. Podmínky výzvy

Veřejná zakázka je veřejnou zakázkou malého rozsahu. Výběr dodavatele na veřejnou zakázku se řídí právní úpravou zadávání veřejných zakázek ve smyslu zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen „zákon“) a zákona č. 135/2016 Sb., kterým se mění některé zákony v souvislosti s přijetím zákona o zadávání veřejných zakázek, a to v rozsahu zákonné úpravy na zakázky malého rozsahu, avšak s ohledem na ustanovení § 31 zákona výběr dodavatele na tuto veřejnou zakázku není realizován v režimu zadávacího řízení. Tato výzva není veřejnou výzvou na uzavření smlouvy ani vyhlášením obchodní veřejné soutěže podle zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Jelikož se jedná o veřejnou zakázku malého rozsahu, na kterou se nevztahují postupy určené zákonem o veřejných zakázkách, neumožňuje zadavatel přítomnost zástupců uchazečů o zakázku na aktu otevírání obálek. Zadavatel upozorňuje na to, že přestože se v této výzvě k podání nabídky odkazuje na ustanovení zákona, není tato veřejná zakázka zadávaná postupem podle zákona, jak je uvedeno výše. Zadavatel uvádí odkazy na zákon, protože používá podpůrně některé jeho právní instituty, termíny a postupy.

  1. Jazyk nabídek a specifikace předmětu zakázky (technické podmínky)

Nabídky se podávají písemně v českém nebo anglickém jazyce.

Specifikace předmětu zakázky a technické podmínky zadavatele jsou uvedeny vzhledem k mezinárodní povaze zakázky v anglickém jazyce.

  1. Předpokládaná hodnota veřejné zakázky

Předpokládaná hodnota veřejné zakázky činí 1 631 000,- Kč s DPH.

Stanovená předpokládaná hodnota je stanovena jako maximálně přípustná a nabídková cena nesmí překročit předpokládané hodnoty jednotlivých dodávek, neboť v opačném případě by takováto nabídka musela být vyloučena.

  1. Lhůta a místo plnění veřejné zakázky

Plnění veřejné zakázky bude realizováno ode dne podpisu smlouvy na realizaci veřejné zakázky.

Doba zahájení plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením výběrového řízení a podepsáním příslušné smlouvy s tím, že vlastní doba plnění veřejné zakázky bude nejdéle
do 31. 10.2022.

Místem plnění, resp. dodání veřejné zakázky je dislokované pracoviště Zadavatele na adrese Hybernská 8, Praha 1 - Nové město, Czech Republic.

  1. Lhůta a místo pro podání nabídky

Nabídku uchazeče je možné podat doporučeně poštou nebo elektronicky na adresu zadavatele Filip Smolík, head of the Laboratory, Hybernská 8, Praha 1- Nové město, Czech Republic, smolik@praha.psu.cas.cz nejpozději do 12. 8.2022 do 10,00 hod.

  1. Způsob hodnocení nabídek

Vyhodnocení cenových nabídek proběhne ihned po skončení lhůty pro podávání nabídek, na adrese  Hybernská 8, Praha 1-Nové město.

Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je nejnižší nabídková cena. Pro hodnocení bude rozhodující celková součtová nabídková cena v Kč s DPH, váha kritéria 100%.

Nabídková cena musí být konečná, tj. musí obsahovat veškeré úkony související s řádnou realizací veřejné zakázky, tedy mimo jiné i zohlednění rozsahu provedené práce příslušného technika a veškeré náklady související s řádnou realizací předmětu plnění.

Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit a prověřit údaje uvedené jednotlivými uchazeči v nabídkách. Zadavatel vyloučí uchazeče ze zadávacího řízení v případě, že uchazeč uveden ve své nabídce nepravdivé údaje.

Nabídky podané po termínu a neúplné nabídky budou ze soutěže vyřazeny.

Jelikož se jedná o veřejnou zakázku malého rozsahu, na kterou se nevztahují postupy určené zákonem, neumožňuje zadavatel přítomnost zástupců uchazečů o zakázku na aktu vyhodnocení nabídek.

  1. Variantní řešení

Zadavatel variantní řešení nepřipouští.

  1. Zrušení výběrového řízení

Zadavatel si vyhrazuje právo veřejnou zakázku zrušit.

  1. Zveřejňování

Podáním nabídky uchazeč bere na vědomí, že zadavatel poté, co bude uzavřena smlouva s uchazečem, který podal nejvhodnější nabídku, nebo poté, co bude výběrové řízení zrušeno, zveřejní příslušné dokumenty v souladu s požadavky zákona.

  1. Přílohy

Nedílnou součástí této výzvy jsou přílohy:

Příloha č. 1 - specifikace předmětu zakázky (technické podmínky) / Required features

Příloha č. 2 – Krycí list nabídky / Tender Cover Sheet 

 

V Brně dne 29. 7.2022

 

Psychologický ústav AV ČR, v. v. i.

ředitel prof. PhDr. Tomáš Urbánek, Ph.D. 


Ředitel Psychologického ústavu AV ČR, v. v. i. vyhlašuje v souladu se zákonem č. 283/1992 Sb. o Akademii věd České republiky, ve znění zákona č. 420/2005 Sb. a Stanov AV ČR výběrové řízení na pozici:

Projektový manažer/ka

Náplň práce:

  • podpora při tvorbě a realizaci výzkumných projektů
  • řídí administrativní týmy projektu
  • sleduje a kontroluje plnění úkolů vyplývajících ze schváleného projektového plánu, harmonogramu a rozpočtu projektu
  • definuje a aktualizuje mapu rizik projektu, odpovídá za včasnou identifikaci rizik a návrh jejich omezení
  • odpovídá za vedení, administraci a organizaci projektové dokumentace jako celku
  • komunikace s poskytovateli dotací
  • komunikace s orgány státní správy – ČSSZ, FÚ apod.
  • sestavuje zprávy o realizaci projektu
  • odpovídá za plán a plnění výběrových řízení a alokaci lidských zdrojů v projektu
  • odpovídá za dodržování pravidel čerpání financí z účelových rozpočtových prostředků a dodržování schváleného rozpočtu projektu
  • odpovídá za aktuálnost, úplnost, věcnost a komplexnost rozpočtu projektu
  • odpovídá za zpracování a archivaci předávacích a akceptačních protokolů
  • úzce spolupracuje s ředitelem, vedoucí THS, vědeckými týmy a jejich členy

Požadujeme:

  • VŠ vzdělání ekonomického nebo technického směru
  • praxe v oblasti financí min. 5 let
  • zkušenost s projektovým řízením a vedením týmu
  • výborné komunikační a prezentační schopnosti a dovednosti
  • schopnost samostatně řešit úkoly
  • pozitivní a proaktivní přistup k řešení problému
  • dobrá znalost anglického jazyka slovem a písmem
  • výborná znalost práce s PC (MS Office)
  • zkušenost s administrací projektů financovaných ze strukturálních fondů výhodou

Nabízíme:

  • možnost zkráceného úvazku
  • platové podmínky odpovídající dané pozici, vzdělání a praxi
  • podporu dalšího vzdělávání, osobního rozvoje a růstu
  • 5 týdnů dovolené
  • penzijní pojištění, životní pojištění apod.
  • příspěvek na dovolenou
  • stravenky
  • odborná školení a jazykové kurzy

Předpokládaný nástup: ihned nebo dle dohody.

Nabídky spolu se životopisem a motivačním dopisem zašlete prosím v elektronické podobě na adresu tour@psu.cas.cz a ivona@psu.cas.cz

Uzávěrka přihlášek: 31.7.2022

 



Dovolujeme si Vás informovat, že zasláním odpovědi na inzerát poskytujete příslušnému správci své osobní údaje, a to za účelem realizace výběrového řízení a uzavření pracovní smlouvy nebo dohody (DPP, DPČ) ohledně Vámi vybrané pozice. Toto zpracování Vašich osobních údajů bude prováděno na právním základě splnění smlouvy dle 6 odst. 1 písm. b) obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). Vaše osobní údaje budou zpracovávány pouze v nezbytném rozsahu a pouze po dobu trvání výběrového řízení na danou pozici. Zpracování Vašich osobních údajů bude dostatečně zabezpečeno, Vaše osobní údaje nebudou bez Vašeho souhlasu předávány třetím osobám. V souladu s příslušnými právními předpisy Vás informujeme, že máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku proti zpracování a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.