Knihovna AV ČR, v. v. i., přijme zaměstnance na pozici personalista/personalistka, mzdová/mzdový účetní.
Náplň práce:
- komplexně zpracovávat mzdovou agendu za cca 150 zaměstnanců,
- připravovat pracovní dokumenty při vzniku, změně a ukončení pracovních poměrů nebo dohod konaných mimo pracovní poměr,
- provádět roční zpracování daní, ELDP,
- zajišťovat povinnosti vyplývající z platné legislativy,
- zastupovat zaměstnavatele při kontrolách, souvisejících s činností (FÚ, ČSSZ, ZP, ÚP atd.),
- připravovat (import) podklady (docházka, příplatky, srážky) z interního systému a kontrolovat je pro zpracování mezd
- komunikovat se zaměstnanci,
- zpracování výkazů pro ČSÚ a zřizovatele.
Požadavky:
- SŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru,
- 2 let praxe ve vedení a zpracování personální a mzdové agendy,
- znalost legislativy, mzdových a personálních procesů,
- uživatelská znalost práce s PC (zejména Excel, Word)
- znalost práce v programu EGJE od firmy Elanor výhodou
- komunikativnost, schopnost práce v týmu,
- pečlivost, přesnost, zodpovědnost,
- ochota učit se novým věcem.
Nabízíme:
- plný pracovní úvazek,
- zaměstnanecké benefity: práce v centru Prahy, stravenková karta, 5 týdnů dovolené, dotované jazykové kurzy, možnost dalšího vzdělávání, sick days, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění,
- atraktivní místo výkonu práce v prestižní instituci,
- přátelské pracovní prostředí.
Nástup:
- říjen, listopad 2022 nebo dle dohody
Strukturovaný životopis zašlete na adresu sekretariat@knav.cz nejpozději do 12. 9. 2022.
Termíny pohovorů budeme sdělovat vybraným uchazečům v průběhu výběrového řízení. Pohovory se budou konat osobně na adrese Národní 3, Praha 1.
Knihovna AV ČR si vyhrazuje právo obeslat s termínem pohovoru pouze uchazeče, které vybere na základě zaslaných dokumentů.