Knihovna AV ČR, v. v. i., přijme zaměstnance na pozici pracovník/pracovnice finančního oddělení.
Náplň práce:
- vedení provozní pokladny a zajištění souvisejících administrativních úkonů;
- výpočet a vyplácení cestovních náhrad;
- administrace dotačních projektů;
- výpočet a nákup stravenek;
- příprava podkladů pro daň z nemovitosti a silniční daň;
- zajištění nákupu spotřebního materiálu a drobného majetku;
- součinnost při zpracování účetních podkladů a podkladů pro audit.
Požadavky:
- SŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru;
- základní znalost účetnictví;
- zkušenost z obdobné pracovní pozice výhodou;
- uživatelská znalost práce s PC (zejména Excel, Word);
- komunikativnost, schopnost práce v týmu;
- pečlivost, přesnost, zodpovědnost;
- ochota učit se novým věcem;
- znalost práce v programu iFIS výhodou;
- zkušenosti s administrací dotačních projektů výhodou;
Nabízíme:
- plný pracovní úvazek;
- plnohodnotné zaučení a pravidelná odborná školení;
- zaměstnanecké benefity: práce v centru Prahy, stravenková karta, 5 týdnů dovolené, dotované jazykové kurzy, možnost dalšího vzdělávání, sick days, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění
- atraktivní místo výkonu práce v prestižní instituci;
- přátelské pracovní prostředí.
Nástup:
- možno ihned nebo dle dohody
Strukturovaný životopis zašlete na adresu sekretariat@knav.cz nejpozději do 7. 10. 2022.
Termíny pohovorů sdělíme vybraným uchazečům do 30. 9. 2022 a 7. 10. 2022. Pohovory se budou konat osobně na adrese Národní 3, Praha 1.
Knihovna AV ČR si vyhrazuje právo obeslat s termínem pohovoru pouze uchazeče, které vybere na základě zaslaných dokumentů.