Pracovník/pracovnice finančního oddělení

 

Knihovna AV ČR, v. v. i., přijme zaměstnance na pozici pracovník/pracovnice finančního oddělení.

Náplň práce:

  • vedení provozní pokladny a zajištění souvisejících administrativních úkonů;
  • výpočet a vyplácení cestovních náhrad;
  • administrace dotačních projektů;
  • výpočet a nákup stravenek;
  • příprava podkladů pro daň z nemovitosti a silniční daň;
  • zajištění nákupu spotřebního materiálu a drobného majetku;
  • součinnost při zpracování účetních podkladů a podkladů pro audit.

Požadavky:

  • SŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru;
  • základní znalost účetnictví;
  • zkušenost z obdobné pracovní pozice výhodou;
  • uživatelská znalost práce s PC (zejména Excel, Word);
  • komunikativnost, schopnost práce v týmu;
  • pečlivost, přesnost, zodpovědnost;
  • ochota učit se novým věcem;
  • znalost práce v programu iFIS výhodou;
  • zkušenosti s administrací dotačních projektů výhodou;

Nabízíme:

  • plný pracovní úvazek;
  • plnohodnotné zaučení a pravidelná odborná školení;
  • zaměstnanecké benefity: práce v centru Prahy, stravenková karta, 5 týdnů dovolené, dotované jazykové kurzy, možnost dalšího vzdělávání, sick days, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění
  • atraktivní místo výkonu práce v prestižní instituci;
  • přátelské pracovní prostředí.

Nástup:

  • možno ihned nebo dle dohody

 

Strukturovaný životopis zašlete na adresu sekretariat@knav.cz nejpozději do 7. 10. 2022.

Termíny pohovorů sdělíme vybraným uchazečům do 30. 9. 2022 a 7. 10. 2022. Pohovory se budou konat osobně na adrese Národní 3, Praha 1.

Knihovna AV ČR si vyhrazuje právo obeslat s termínem pohovoru pouze uchazeče, které vybere na základě zaslaných dokumentů.