Obsah:
|
Výzkumné studie |
Porozumenie a metaporozumenie
u detí predškolského veku zo
sociálno-ekonomicky znevýhodňujúceho
prostredia rodiny Comprehension and metacomprehension in preschoolers from low- and middle-socioeconomic status families Oľga Zápotočná, Kamila Urban, Marek Urban
|
Metodické studie |
Psychometrické vlastnosti české verze Dotazníku obecné self-efficacy u populace hospitalizovaných pacientů The psychometric properties of the
Czech version of the General
Self-Efficacy Scale in hospitalized
patients
Lenka Hodačová, Hynek Cígler, Eva Vachková, Jiří Mareš
|
Hongova škála psychologické reaktance: Faktorová struktura
a invariance měření u české verze Hong psychological reactance scale: factorial structure and measurement invariance of the Czech version
Jolana Stehlíková, Tomáš Řiháček, Eva Kostolanská, Hynek Cígler
|
Přehledové studie |
Súvislosti vzťahu učiteľ–žiak a školského výkonu: perspektívy pripútania a motivácie
Relations between the teacher-student relationship and
school achievement: The attachment and motivation perspectives Martin Brestovanský
|
Riziko dehumanizácie u ľudí žijúcich s demenciou
The risk of dehumanization of
people living with dementia Annamária Antalová, Zuzana Kaššaiová, Jana Plichtová
|
Úzkost a hněv v politické psychologii Anxiety and anger in political
psychology
Michal Mužík
|
Úvahy |
Krize středního věku? Midlife crisis? Iva Šolcová
|