Knihovna AV ČR přijme specialistu/specialistku pro PR a rozvoj webu
Co tě u nás čeká?
- vedení a koordinace vývoje nového webu knihovny, spolupráce při tvorbě microsites a projektových webů,
- redakční správa obsahu webů a psaní textů,
- sociální sítě – příprava textů i grafiky pro příspěvky, vedení a vyhodnocování kampaní,
- základní grafické práce,
- spolupráce na organizaci popularizačních akcí pro veřejnost,
- a další široké spektrum kreativních i administrativních činností :-)
Co bychom od tebe potřebovali?
- dlouhodobou spolupráci,
- pokročilou uživatelskou znalost PC, schopnost se rychle zorientovat v nových aplikacích a technologiích,
- nárazově časovou flexibilitu (např. při pořádání akcí),
- dokážeš se domluvit s ajťáky, grafiky, vývojáři webů, knihovědnými pracovníky knihovny a ostatními kolegy,
- rád(a) pracuješ s lidmi a nebojíš se komunikace,
- umíš „přeložit“ administrativní a odborně laděné texty do „lidštiny“, nelekneš se ani sepsání zprávy či návrhu projektu,
- organizace práce ti nečiní problém a dokážeš své úkoly zodpovědně dovést až do konce.
Čím bys nás potěšil(a)?
- pár lety zkušeností v podobné práci,
- orientací v typografii a formátování dokumentů,
- zkušenostmi s korekturami,
- znalostí některého z grafických programů,
- angličtinou na komunikativní úrovni.
Co ti můžeme nabídnout?
- pochopení – co neumíš, to se naučíš,
- plný pracovní úvazek,
- výše platu 34.000,- Kč,
- zaměstnanecké benefity: práce v centru Prahy, stravenková karta, 5 týdnů dovolené, dotované jazykové kurzy, možnost dalšího vzdělávání, sick days,
- atraktivní místo výkonu práce v prestižní instituci,
- přátelské pracovní prostředí.
Kdy můžeš nastoupit?
- ihned nebo podle dohody
Napište nám, čím vás práce oslovila, připojte životopis a pošlete na adresu sekretariat@knav.cz nejpozději do 31. 7. 2023.
Pohovory se budou konat v rozmezí 1.-17.8.2023 osobně v knihovně na adrese Národní 3, Praha 1.
Knihovna AV ČR si vyhrazuje právo obeslat s termínem pohovoru pouze uchazeče, které vybere na základě zaslaných dokumentů.