Knihovna AV ČR, v. v. i., přijme zaměstnance na pozici pracovník/pracovnice finančního oddělení

Náplň práce:

  • vedení provozní pokladny a zajištění souvisejících administrativních úkonů
  • výpočet a vyplácení cestovních náhrad
  • vystavování faktur
  • administrace dotačních projektů
  • výpočet a nákup stravenek
  • příprava podkladů pro daň z nemovitosti a silniční daň
  • zajištění nákupu spotřebního materiálu a drobného majetku
  • součinnost při zpracování účetních podkladů a podkladů pro audit

Požadavky:

  • SŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru
  • základní znalost účetnictví
  • zkušenost z obdobné pracovní pozice výhodou
  • uživatelská znalost práce s PC (zejména Excel, Word)
  • komunikativnost, schopnost práce v týmu
  • pečlivost, přesnost, zodpovědnost
  • ochota učit se novým věcem
  • znalost práce v programu iFIS výhodou
  • zkušenosti s administrací dotačních projektů výhodou

Nabízíme:

  • plný pracovní úvazek
  • zaměstnanecké benefity: práce v centru Prahy, stravenková karta, 5 týdnů dovolené, dotované jazykové kurzy, možnost dalšího vzdělávání, sick days, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění
  • plnohodnotné zaučení a pravidelná odborná školení
  • atraktivní místo výkonu práce v prestižní instituci
  • přátelské pracovní prostředí
  • úvazek na dobu určitou, lze prodloužit nebo změnit na dobu neurčitou
  • mzda 31 000 – 35 000,- Kč;

Nástup:

  • ihned nebo dle dohody.

 

Strukturovaný životopis a motivační dopis zašlete na adresu sekretariat@knav.cz nejpozději do 10. 9. 2023.

Termíny pohovorů sdělíme vybraným uchazečům nejpozději 15. 9. 2023. Pohovory se budou konat osobně na adrese Národní 3, Praha 1.

Knihovna AV ČR si vyhrazuje právo obeslat s termínem pohovoru pouze uchazeče, které vybere na základě zaslaných dokumentů.