Finanční účetní

Perex

Do týmu finanční účtárny hledáme ideálně zkušenějšího kolegu/kolegyni, co se nezalekne různorodé agendy s přesahem. 

Text

Co u nás budete dělat

  • Samostatné vedení přidělené agendy v účetních knihách
  • Účtování interních dokladů, předpisů, kurzových rozdílů
  • Zadávání a zpracování tuzemských a zahraničních faktur, sledování salda
  • Spolupráce na zpracování účetní závěrky, příprava podkladů pro účetní audit
  • Účtování dotací
  • Inventarizace a kontrola účtů hlavní knihy
  • Asistence při sestavování DPH, následná kontrola a účtování DPH
  • Kontrola mzdových účtů
  • Spolupráce s týmem finanční účtárny

Co od vás očekáváme

  • ukončené středoškolské vzdělání s maturitou ekonomického zaměření, možná je i rekvalifikace
  • praxe v účetnictví alespoň 2 roky
  • ochota učit se novým věcem
  • velmi zodpovědný přístup, spolehlivost, samostatnost a schopnost pracovat v týmu
  • základní znalost angličtiny
  • zkušenosti se systémem iFIS a dotacemi výhodou

Proč právě k nám

  • Nabízíme odbornou práci v přátelském prostředí špičkové vědecké instituce
  • Nabízíme zázemí největšího ústavu Akademie věd
  • Pracujeme v mezinárodním prostředí s přátelskou atmosférou
  • Spolupracujeme na prestižních mezinárodních projektech
  • Podporujeme další vzdělávání
  • Zjistěte další informace o nás - Proč FZU? 

Co nabízíme

  • 5 týdnů dovolené + 6 dnů osobního volna
  • Stravenkový paušál, řada možností stravování v blízkém okolí
  • Po prvním roce zaměstnání příspěvek na penzijní a životní připojištění, příspěvek na rekreaci, kulturu či sport
  • Lekce angličtiny přímo na pracovišti
  • Parkování v areálu zdarma
  • Možnost využít rekreační zařízení FZU v Krkonoších
  • Jóga na pracovišti, Multisport karta a další výhody

Je dobré vědět

Místo výkonu práce: centrála Slovanka, Pod Vodárenskou věží 1, Praha 8

Nástup dle dohody, nejlépe však ihned.

Pracovní smlouva na dobu určitou s perspektivou dlouhodobého setrvání v organizaci.

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný životopis.