Témata
Autoři
- Bajgar Matěj
- Baránek Bruno
- Bartoš Vojtěch
- Bartušek, Daniel
- Bičáková Alena
- Boháček Radim
- Bouchal, Petr
- Bryndová Lucie
- Doleželová Pavla
- Dušek Libor
- Federičová Miroslava
- Geys Benny
- Grossmann Jakub
- Hanousek Jan
- Hrendash Taras
- Jann Ole
- Janský Petr
- Jurajda Štěpán
- Kalíšková Klára
- Kolář Daniel
- Korbel Václav
- Kořínek Otakar
- Kozubek Stanislav
- Krajčová Jana
- Macháček Vít
- Münich Daniel
- Ostrý Michal
- Palguta Ján
- Pertold Filip
- Pertold-Gebicka Barbara
- Protivínský Tomáš
- Pytliková Mariola
- Šatava Jiří
- Ščasný Milan
- Schneider Ondřej
- Semerák Vilém
- Sidorkin Oleg
- Škoda Samuel
- Šlegerová Lenka
- Smolka Vladimír
- Šoltés Michal
- Srholec Martin
- Švejnar Jan
- Titl Vítězslav
- Zapletalová Lucie
- Zvěřinová Iva
Smolka Vladimír
Platy učitelů v roce 2023 a výhled: jízda z kopce
10. 6. 2024 Nová studie „Platy učitelů v roce 2023 a výhled: jízda z kopce“ navazuje na každoroční studie IDEA mapující vývoj a strukturu platů českých učitelů. Jak vysoké jsou relativní platy učitelů v mezinárodním srovnání, ve srovnání s minulostí a jaký je výhled?
Platy učitelů v roce 2022 a výhled
27. 9. 2023 Jsou v tuto chvíli platy učitelů dostatečně atraktivní, aby zajistily dostatek kvalitních pedagogů? A jaká je prognóza na příští roky? Podívejte se na nový IDEA Talks s Danielem Münichem a Davidem Klimešem.
Platy učitelů v roce 2022 a výhled: cesta z propasti a zase zpět
Daniel Münich, Vladimír Smolka
Září 2023
Tato studie analyzuje vývoj úrovně a struktury platů českých učitelů.
Platy učitelů v roce 2022
4. 9. 2023 Nová studie „Platy učitelů v roce 2022 a výhled: cesta z propasti a zase zpět“ analyzuje vývoj úrovně a struktury platů českých učitelů. Jaký je aktuální vývoj z pohledu dlouhodobé perspektivy a výhledy do budoucna?
Platy ředitelů škol: dlouho ve stínu pozornosti
29. 6. 2023 Nová studie „Platy ředitelů škol: dlouho ve stínu pozornosti" monitoruje výši a strukturu platů ředitelů a jejich zástupců na českých základních školách v letech 2017 až 2021. Jsou platy vedoucích pracovníků dostatečně motivující, aby zajistily dostatek zájemců a kvalitní vedení škol?
Stránka 1 z 3