Operacni program Praha
 HledatMapa stránek
Prague Europe union

English Czech


Ústav fyzikální chemie J. Heyrovského AV ČR


STRÁNKY ARCHIVOVÁNY NÁRODNÍ KNIHOVNOU ČR

Projektový tým

Projektový tým pro realizaci projektu, tj. pro vybudování centra, je složen z následujících pozic:


Garanti jednotkových technologických skupin:

Garanti partnerů projektu:

Projektový tým je základní řídící jednotkou. Je poradním orgánem ředitele ústavu pro realizaci projektu. V průběhu realizace projektu a v době jeho udržitelnosti se bude význam a váha jednotlivých členů realizačního týmu měnit. Zatímco v době realizace projektu budou hlavní především manažerské pozice, v době udržitelnosti projektu budou nabývat na významu pozice garantů a to jak garantů jednotlivých technologických skupin, tak garantů za partnery a zástupce spolupracujících subjektů. Skupina garantů vytvoří Radu Centra, která bude poradním orgánem ředitele ÚFCH JH v otázkách činnosti Centra. Rada Centra bude připravovat již v době realizace Centra návrhy odborné činnosti Centra podle požadavků průmyslových partnerů, předkládat návrhy projektů do výzkumných programů VaVaI ČR (GAČR, MPO příp. zahájené Technologické GA), návrh účasti v OP Praha Adaptabilita, návrhy projektů do vědeckých programů 7. RP Evropské unie, s využitím Evropských sítí excellence, na kterých se v současné době ÚFCH JH již podílí. Význam garantů nositele a garantů partnerů se samozřejmě ještě zvýší v době udržitelnosti projektu.

Centrum je integrální částí ÚFCH JH, avšak vedené jako účetně oddělené samostatné středisko. Za provoz Centra bude odpovědný technický manažer, který bude odpovídat za technické a administrativní záležitosti Centra. Bude přímo podřízený řediteli ústavu. Po odborné stránce budou zodpovědní za jednotlivé technologické celky a jejich využití odborní garanti.

V období realizace projektu se projektový tým schází minimálně 1x měsíčně a projednává veškeré otázky spojené s realizací projektu. Mezi jeho hlavní úkoly patří:
  • dohlížet a kontrolovat plnění projektů po všech stránkách, věcné, časové a finanční a předkládat řediteli ústavu doporučení dalšího postupu
  • připravovat výběrová řízení, schvalovat kritéria a výběru a předkládat řediteli ústavu doporučení pro nákup vhodného vybavení
  • připravovat nezbytné podklady pro kontrolní orgány, sestavovat a předkládat řediteli zprávy o průběžném plnění projektu
  • připravovat podklady pro žádosti o platbu
  • zajišťovat odbornou náplň pro činnost Centra po jeho otevření na léta 2010 až 2015
  • zajišťovat personální obsazení Centra a poskytovat řediteli ústavu v této oblasti doporučení

Mezi řádnými zasedáními realizačního týmu řídí výstavbu Centra operační skupina ve složení:
  • manažer projektu
  • hospodářský vedoucí
  • referent pro publicitu projektu
  • tajemník realizačního týmu
  • a přizvaní garanti technologických postupů podle potřeby.


AKTUALITY

23.4.2010 - Oznámení o výběru nejvhodnějších nabídek na veřejné zakázky VŘ č. 10,13, 14, 15 a 17

Oznámení o výběru nejvhodnější nabídky na veřejné zakázky, k nimž byla výběrová řízení číslo

12.3.2010 - Výběr dodavatelů na dodávky 2 laboratorních zařízení (uzávěrka 29.3.2010 v 16:00)

Výzvy k podání nabídek pro veřejné zakázky malého rozsahu na d

12.3.2010 - Dodatečné informace k VÝZVÁM - Výběr dodavatele (uzávěrka 16.3.2010 - 16:00)
Výzvy k podání nabídek pro veřejné zakázky malého rozsahu na dodávky přístrojovéh

23.2.2010 - Prostory Centra si prohlédli studenti z projektu Team CMV z Univerzity Pardubice

Od 22. do 26.2.2010 se v ústavu uskutečnil týden přednášek a praktických cvičení na téma NANO

5.2.2010 - Výběr dodavatele (VŘ/18/2009)

Výzva k podání nabídky pro veřejnou zakázku malého rozsahu.


O projektu | Aktuality | Popis projektu | Projektový tým | Partneři | Monitoring médií | Kontakt


Webdesign©2010 Hana Francová - FlexyWEB TOPlist