Obsah:
|
Výzkumné studie |
Rozdíly v autistických rysech, empatii a systemizaci mezi studenty exaktních věd Differences in autistic features, empathy and systemizing between the exact sciences and humanities students Daniel Dostál, Alena Plháková, Tereza Záškodná
|
Longitudinální studie hodnocení schopností spojených se školním výkonem u žáků s dyslexií a bez dyslexie jejich učiteli Longitudinal study of evaluation of
abilities connected to school
achievement in pupils with dyslexia
and without dyslexia by their teachers Šárka Portešová, Ivana Poledňová, Lubomír Kukla, Marie Budíková
|
Agresivní chování dospívajících: prevalence a analýza vlivu faktorů z oblasti rodiny, vrstevnických vztahů a školy Aggressive behaviour of adolescents:
prevalence and analysis of the role of
family, peer and school-related factors Ladislav Csémy, Tamara Hrachovinová, Petr Čáp, Olga Starostová
|
Přehledové studie |
Coping a rezistencia voči mobbingu v kontexte paradigmatického prístupu Coping and resistance to mobbing in
the context of paradigmatic approach Mária Vitková, Kateřina Zábrodská
|
Metodické studie |
Dynamické testovanie latentných učebných schopností: modifikácia a overenie odstupňovania poskytovanej spätnej väzby Dynamic testing of latent learning
abilities: modification and verification
of grading the provided feedback Vladimír Čema
|
Úvahy |
Resilience aneb co nás chrání pře zlým osudem
Zdeněk Matějček
|
Diskuze |
Ako (ne)merať gendrovú identitu:
kritická analýza používaných metód
merania gendrovej identity How to (not) measure the gender identity : critical an analysis of methods used for measuring the gender identity Marek Vranka
|
Z historie psychologie |
The relevance of concepts in traditional
Polish psychology
The relevance of concepts in traditional
Polish psychology
Jerzy Bobryk
|