Obsah:
|
Teoretické studie |
Integrita a zoufalství ega v Eriksonově koncepci stáří Ego integrity and despair in Erikson’s conception of old age Iva Poláčková Šolcová, Vladimír Chrz, Eva Dubovská, Iva Šolcová
|
Výzkumné studie |
Syndrom vyhoření a jeho souvislosti u vyučujících na českých základních
školách
Burnout syndrome, coping strategies and self-efficacy in Czech elementary school teachers Irena Smetáčková, Ida Viktorová, Stanislav Štech, Veronika Pavlas-Martanová,
Anna Páchová, Veronika Francová, Radek Ptáček
|
Osoby s nízkym príjmom a ich
subjektívna pohoda: viacnásobná
mediačná rola dvoch bazálnych
psychologických potrieb
Low-income people and their SWB: multiple
mediational role of two basic psychological needs
Jozef Džuka
|
Výskyt a projevy dospělé formy ADHD u pacientek léčených s poruchou příjmu
potravy Comorbid adult ADHD among ED patients Tereza Štěpánková, Hana Papežová
|
Metodické studie |
Prevalence symptomů vyššího rizika rozvoje psychózy v populaci adolescentů:
Česká verze Prodromálního dotazníku Prevalence of high-risk symptoms for psychosis in population of adolescents: Czech version of The Prodromal Questionnaire Brief Antonín Šebela, Aneta Dorazilová, Veronika Voráčková, Pavel Knytl, Mabel Rodriguez,
Juraj Jonáš, Patrik Švancer, Pavel Mohr
|
Přehledové studie |
Kumulace výhod nebo utváření práce? Organizační a psychologické
podmínky rozvoje výzkumné excelence u výzkumníků na začátku kariéry Cumulative advantage or job
crafting? Organizational and psychological conditions of the development
of research excellence in early career researchers Jiří Mudrák, Kateřina Zábrodská, Kateřina Machovcová
|
Předběžná sdělení |
Všeobecný faktor inteligencie: medzipohlavné rozdiely a vzťah k školskému prospechu u žiakov stredných škôl
General factor of intelligence: sex differences and relationship to school achievement in secondary school pupils Peter Žitný, Marián Špajdel
|
Vzťah interakčného štýlu učiteľa
a seba-vnímanej životnej zmysluplnosti v kontexte prosociálnosti Relation between teacher interaction style and self-perceived meaning in life in the context of prosociality Anna Sádovská, Peter Kusý
|